"המשקוף של גליארדיני מסמל את כישלון המחליפים באינטר"

אנטוניו קונטה | Emilio Andreoli/Getty Images

באיטליה קטלו את הנראזורי אחרי ההחמצה המטורפת של הקשר ב-3:3 מול ססואולו. אינזאגי כאב את הפסד לאציו, שהסתבכה במרוץ לאליפות: "אנחנו לא יכולים לספוג כאלה גולים". אטאלנטה השוותה שיא

(גודל טקסט)

דרמה אדירה קיבלנו אתמול (רביעי) במחזור ה-27 בליגה האיטלקית, שבסיומו יובנטוס יצאה כמנצחת הגדולה. אינטר הובילה פעמיים נגד ססואולו, אך סיימה רק ב-3:3 ונותרה שמונה נקודות מאחורי האלופה בטבלה, בעוד לאציו שהחזיקה ביתרון כפול מול אטאלנטה והייתה בדרכה לשמור על פער של נקודה מהמקום הראשון, ספגה מהפך, הפסידה 3:2 וראתה את הגברת הזקנה מתרחקת בפסגה.

אחרי המעידה של אינטר, באיטליה עסקו בעיקר בהחמצה הבלתי נתפסת של רוברטו גליארדיני, שבעט למשקוף מארבעה מטרים מול שער ריק לחלוטין בדקה ה-62, במצב של 1:2 לנראזורי. "המשקוף הבלתי אפשרי מסמל את כישלון המחליפים", נכתב ב"גאזטה דלו ספורט" על הפספוס של הקשר, בביקורת על שחקני הספסל בקבוצה של אנטוניו קונטה: "אינטר יוצאת מהמשחק עם המון חוסר ודאות לגבי היכולת שלה לבצע רוטציה. גליארדיני עלול להיכנס לבור פסיכולוגי, ראנוקיה הראה כמה חלוד מי שלא שיחק בליגה מאז ה-1 בספטמבר ו-ויקטור מוזס לא מסוגל להוות אלטרנטיבה לקנדרבה".

קונטה, שעוד אחרי ה-1:2 על סמפדוריה בשבת טען שאינטר לא יודעת להרוג משחקים, לא הצליח להבין כיצד שחקניו שמטו יתרון פעמיים: "אני חושב שהגיע לנו הרבה יותר, בהתחשב בכמות המצבים שייצרנו, כשלא זכורות לי הצלות של סמיר הנדנוביץ'", אמר המאמן, "זה דפוס חוזר אצלנו ואנחנו משלמים מחיר כבד. הייתה לנו הזדמנות לקחת שלוש נקודות, לא עשינו זאת וזה מאכזב ומסבך אותנו. אלה מצבים שאנחנו חייבים להבקיע בהם ואנחנו עושים טעויות נאיביות. אני לא יודע מה אפשר לעשות חוץ מלהמשיך לעבוד".

כאמור, גם לאציו פישלה בענק אמש. 11 דקות בלבד לקח לנשרים לעלות ל-0:2 בברגאמו, מה שלא הספיק כדי לנצח את אטאלנטה ובכך נקטע לו רצף אדיר של 21 מחזורים ללא הפסד עבור הקבוצה מרומא וההפרש מיובנטוס גדל לארבע נקודות. המאמן סימונה אינזאגי הודה שההפסד מסבך את קבוצתו במאבק על האליפות ואמר: "זה היה המשחק הראשון שלנו אחרי שלושה חודשים וחצי. מאכזב שאפשרנו להם לחזור, קבוצה כמונו לא יכולה לספוג גולים כמו הראשון והשלישי שלהם. הפסדנו משחק חשוב, אז יש חרטה. אני לא אוהב להפסיד וגם שחקניי לא, אבל לא עשינו מספיק כדי לקחת שלוש נקודות".

בצד השני, אטאלנטה צמצמה את הפער מאינטר לשלוש נקודות עם ניצחון הליגה החמישי שלה ברציפות. החבורה מצפון איטליה היא מלכת המהפכים של הסרייה A ומחזיקה בהתקפה הפורייה ביותר בפער, עם 77 שערים – שווה לכמות הגבוהה ביותר שכבשה בעונה אחת אי פעם, שיא שנקבע בעונה שעברה. המאמן ג'אן פיירו גאספריני, שצפה במשחק מהיציע בשל הרחקה, היה מלא מחמאות כלפי חניכיו: "אני מרגיש שהם לא זקוקים יותר למאמן! הם מלאי ביטחון ויודעים בדיוק מה לעשות, לא צריך יותר ממילה או תנועה קטנה כדי לכוון אותם. אטאלנטה הזו בוגרת ובטוחה בכדורגל שלה, גם בסיטואציות קשות כמו זו שהייתה הערב. גם בפיגור כפול ידענו שאנחנו יכולים להפוך, אין הרבה קבוצות שיכולות להעיד שהן מרגישות כך".

ההתקפה הפורייה בסרייה A | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי