דיווח: אינטר בדרך להחתים את אשרף חכימי

אשרף חכימי
אשרף חכימי | Christian Kaspar-Bartke/Bongarts/Getty Images

מגן ריאל מדריד, אשר מושאל לדורטמונד, עשוי להצטרף לקבוצה של אנטוניו קונטה תמורת 40 מיליון יורו ונתן אור ירוק לסוכניו לנהל משא ומתן עם הנראזורי

(גודל טקסט)

דיווחים רבים ברחבי אירופה נפוצו היום (שישי) עם ידיעה מפתיעה למדי. אינטר קרובה להחתמתו של אשרף חכימי, מגנה הנפלא של ריאל מדריד, אשר מושאל בשנתיים האחרונות לדורטמונד. המרוקני בן ה-21 נראה ללא ספק כבר כעת כאחד הטובים בעולם בעמדתו, כאשר סיפק העונה לא פחות מחמישה שערים ועשרה בישולים בבונדסליגה.

עם זאת, הוא הצהיר כי אם יחזור לריאל לאחר סיום העונה זה יהיה רק אם יידע שיבנו עליו כשחקן מוביל. הדבר בעייתי מבחינת הבלאנקוס, שכן בעמדת המגן הימני משחק דני קרבחאל המצוין ויהיה קשה להזיז אותו מההרכב. אחרי שבאיירן מינכן ומנצ'סטר סיטי הוזכרו כמי שמעוניינות לרכוש אותו, נראה שהוא בדרך לידע מפתיע – לקבוצה של אנטוניו קונטה.

על פי הדיווח, חכימי נתן אור ירוק לסוכניו לנהל משא ומתן עם הנראזורי, שצפויים לשלם עליו 40 מיליון יורו, וריאל מדריד תדרוש זכות ראשונים עליו לרכישה בחזרה בעתיד. קונטה ידוע במערך שלושת הבלמים שלו, כך שאם וכאשר המגן אכן יצטרף הוא יקבל חופש התקפי בכנף בדיוק כמו שהוא מקבל בדורטמונד – ומציג יכולת מרשימה מאוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי