0:4 ליובנטוס על לצ'ה, שער ושני בישולים לרונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

הגברת הזקנה הגדילה את הפער בפסגה לשבע נקודות מלאציו, הפורטוגלי כיכב והתקרב לאימובילה בטבלת מלכי השערים. דיבאלה, היגואוין ודה ליכט הוסיפו

(גודל טקסט)

בדרך לאליפות נוספת. יובנטוס הגדילה הערב (שישי) את הפער בפסגת הליגה האיטלקית מלאציו לשבע נקודות (לפחות זמנית) אחרי שגברה 0:4 על לצ'ה. כריסטיאנו רונאלדו כיכב עם שער, שני בישולים וניסיון מספרת שלא הצליחה לפגוש את המסגרת – אך התוצאה מעט משקרת והגברת הזקנה צריכה להיות מודאגת מהיכולת במחצית הראשונה.

יובה פתחה לא טוב את המשחק, בלשון המעטה, ואפשר להגיד שהיריבה מהמקום ה-18 אפילו הייתה עדיפה. בדקה ה-32 לצ'ה איבדה את הבלם שלה, פאביו לוצ'יאוני, שהורחק אחרי עבירה על רודריגו בנטנקור, וגם לאחר מכאן היא הייתה בדקות טובות, אולם דעכה לאט לאט מן הסתם. רק בחמש הדקות האחרונות של המחצית השנייה הביאנקורי התעוררו, אך רונאלדו רשם החמצה גדולה בדקה ה-41.

למחצית השנייה יובנטוס עלתה כבר אחרת לגמרי ובוודאי נעזרה ביתרון המספרי. בדקה ה-53 הפנומן הפורטוגלי מסר לפאולו דיבאלה, שבבעיטה נהדרת מקצה הרחבה אל החיבורים קבע 0:1. שמונה דקות חלפו, ורונאלדו העלה את קבוצתו ל-0:2 בפנדל שהוא בעצמו סחט. עבור החלוץ זהו שער ליגה 23 העונה, והוא מתקרב לצ'ירו אימובילה שבפסגת טבלת מלכי השערים עם 27.

כריסטיאנו רונאלדו | Valerio Pennicino/Getty Images

לקראת הסיום לצ'ה כבר ממש לא הייתה בעניינים, הגברת הזקנה לחצה ולחצה, ובדקה ה-84 גם הגדילה את התוצאה. שוב היה זה רונאלדו, שפתח מבערים באגף השמאלי, חתך למרכז ובמסירת עקב מצא את גונסאלו היגוואין. החלוץ הארגנטינאי סיים מקרוב, ושתי דקות בלבד לאחר מכן זה כבר היה 0:4 – מתייס דה ליכט נגח לרשת אחרי הגבהה של דוגלאס קוסטה והוריד את קבוצתו מרוצה מכר הדשא עם שלוש נקודות נוספות וניצחון ליגה חמישי ברציפות.

שחקני יובנטוס חוגגים | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי