עדיין במירוץ האליפות: 1:2 דרמטי ללאציו על פיורנטינה

צ'ירו אימובילה חוגג | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

הפער של הקבוצה של סימונה אינזאגי מיובנטוס עומד על ארבע נק'. ריברי כבש ראשון לסגולים עם ביצוע ענק, אימובילה איזן בפנדל ולואיס אלברטו הפך בדקה ה-83

קבוצות: לאציו ברשיה
(גודל טקסט)

המחזור ה-28 של הליגה האיטלקית נמשך הערב (שבת) עם שלושה משחקים, כאשר במוקד נמצאת לאציו, שניסתה והצליחה להישאר במאבק האליפות כשגברה 1:2 על פיורנטינה. במשחק המוקדם של היום, ברשיה וגנואה נפרדו ב-2:2 דרמטי. קליארי גברה 2:4 על טורינו במשחק הנוסף.

לאציו – פיורנטינה 1:2
איזו דרמה קיבלנו באולימפיקו הריק מאוהדים. התכולים מהמקום השני השיגו ניצחון דרמטי אחרי מהפך ונותרו חזק במאבק האליפות, כשהחזירו את הפער מיובנטוס שבפסגה לארבע נקודות בלבד כשנותרו עוד 30 בקופה.

פרנק ריברי הנפלא העלה את הסגולים ליתרון בשער פשוט מבריק ומבצע אישי נפלא בדקה ה-25, כשחדר מהאגף השמאלי אל הרחבה תוך כדי שהוא מתגבר על שלושה שחקנים, ולבסוף שלח בעיטה פנטסטית לרשת. בדקה ה-67 צ'ירו אימובילה השווה בפנדל וכבש את שער הליגה ה-28 שלו (מלך השערים). הדרמה הגדולה הגיעה בדקה ה-83, כשלואיס אלברטו הפך את התוצאה והעניק נקודות סופר חשובות לקבוצתו, עם בעיטה חדה ומצוינת מ-18 מטרים אל הרשת. בדקה ה-95 דושאן ולאחוביץ' מהאורחת הורחק אחרי ששלח מרפק לפניו של אחד משחקני לאציו.

פרנק ריברי חוגג | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

ברשיה – גנואה 2:2
המארחת, שנועלת את הטבלה, כבר ראתה איך היא מתעוררת לחיים כשהובילו כבר אחרי 13 דקות 0:2 בקרב התחתית הלוהט. אלפרדו דונארומה העלה אותה ליתרון בדקה ה-10 עם סיומת מצוינת מתוך הרחבה ואלסנדרו סמפריני הכפיל עם דחיקה מקרוב.

האורחת, שהייתה יותר מסוכנת, חזרה למשחק בדקה ה-38 בזכות פנדל מדויק של יאגו פאלקה. בדקה ה-70 היא קיבלה כדור עונשין מ-11 מטרים נוסף, אותו אנדראה פינאמונטי ניצל. בכך, גנואה נותרה במקום ה-17 והגדילה את הפער מלצ'ה שמתחת לקו האדום לנקודה אחת ולשמונה את הפער מברשיה האחרונה (לה 18 נקודות).

תוצאה נוספת

קליארי – טורינו 2:4

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי