אחרי מהפך דרמטי: 1:2 לאינטר על פארמה

שחקני אינטר חוגגים | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

הנראזורי חזרו מפיגור עם שערים של דה פריי ובאסטוני בדקות הסיום ושמרו על פער שמונה הנקודות מיובנטוס. ניצחונות גם למילאן, נאפולי ואטאלנטה

קבוצות: מילאן רומא
(גודל טקסט)

המחזור ה-28 בליגה האיטלקית הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם ניצחון דרמטי של אינטר, שעשתה מהפך בחוץ נגד פארמה וניצלה מהפסד שהיה מוציא אותה כמעט סופית מהמרוץ לאליפות. עוד לפני כן, מילאן רשמה ניצחון שני רצוף, 0:2 על רומא, נאפולי שמרה על פער שלוש הנקודות מהרוסונרי כשגברה על ספאל ואטאלנטה ניצחה את אודינזה.

פארמה – אינטר 2:1

הנראזורי פיגרו במשך 69 דקות, אך יצאו עם שלוש הנקודות ושמרו על פער של שמונה מהגברת הזקנה. מנגד, המארחת ירדה למקום השמיני בעקבות ניצחונה של מילאן והתרחקה מהשגת הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית. ג'רביניו כבש לזכות פארמה בדקה ה-15, סטפן דה פריי איזן בנגיחה שש דקות לסיום הזמן החוקי ובדקה ה-87, אלסנדרו באסטוני הבקיע גם הוא עם הראשון והשלים את המהפך.

מהפך דרמטי של אינטר. כובש שער הניצחון | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

מילאן – רומא 0:2

הקבוצה של סטפאנו פיולי המשיכה במומנטום מהניצחון המוחץ על לצ'ה וגברה גם על היריבה מבירת איטליה, מה שמשאיר אותה צמודה לנאפולי בקרב על הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית. הג'אלורוסי, מצדם, שמטו רצף של שלושה ניצחונות אך עדיין נמצאים במקום החמישי. 76 דקות לקח למילאן לשבור את השוויון ומי שעשה זאת היה אנטה רביץ', שהעלה את הרוסונרי ליתרון. דקה לסיום הזמן החוקי, הקאן צ'להאנולו חתם את התוצאה הסופית עם בעיטה מוצלחת מ-11 מטר.

אודינזה – אטאלנטה 3:2

הקבוצה מברגאמו קבע שיא חדש לכמות שערים בעונה אחת ורשמה ניצחון שני ברציפות, בדרך להתבסס עוד יותר במקום הרביעי בסרייה A. בצד המפסיד, המארחת עדיין בסכנת ירידה, שכן הפער בינה לבין הקו האדום נותר על שלוש נקודות. צמד הקולומביאנים של אטאלנטה חתומים על הניצחון: דובאן ספאטה הבקיע ראשון בדקה התשיעית, קווין לסאניה איזן זמנית אך לואיס מוריאל החזיר לאורחת את היתרון בדקה ה-71 וכעבור שמונה דקות נוספות השלים צמד, מבישול של פאפו גומס שסיפק אסיסט גם בגול הראשון של קבוצתו. לסאניה רשם צמד בעצמו, עם שער מצמק בדקה ה-87, שלא הספיק כדי למנוע הפסד של אודינזה.

נאפולי – ספאל 1:3

אחרי שזכתה בגביע האיטלקי וגברה על ורונה בליגה, נאפולי ניצלה את ההפסד המקודם של רומא וצימקה את הפער מהמקום החמישי עוד יותר. כבר בדקה הרביעית החבורה של ג'נארו גאטוסו מצאה את הרשת לאחר שער נהדר דריס מרטנס. ספאל הצנועה, שתקועה עמוק מתחת לקו האדום, הצליחה לאזן את התוצאה בדקה ה-29 מרגלו של אנדראה פטאנייה, אך שבע דקות לאחר מכן חוסה מריה קאייחון החזיר לנאפולי את היתרון שלה. בדקה ה-78 הניצחון של הקבוצה בתכלת הובטח לאחר שאמין יונס כבש את שערו הראשון העונה.

תוצאות נוספות

סמפדוריה – בולוניה 2:1

ורונה – ססואולו 3:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי