רגל וחצי בליגת האלופות: אטאלנטה ניצחה 0:2 את נאפולי

מריו פשאליץ' | )Photo by Emilio Andreoli/Getty Images)

גאספריני השיג ניצחון יקר על גאטוסו והקבוצה שלו הגדילה ל-12 נקודות את הפער מרומא, שנוצחה על ידי אודינזה

(גודל טקסט)

המחזור ה-29 בסרייה A נמשך הערב (חמישי) עם משחק בין שתיים מהקבוצות המלהיבות בליגה: אטאלנטה ונאפולי. הקבוצה מברגאמו השיגה ניצחון חשוב שקירב אותה משמעותית להבטחת הכרטיס לליגת האלופות, כשהיא מגדילה את הפער מרומא ל-12 נקודות. הג'אלורוסי נכנעו לאודינזה ולמרות שעדיין נותרו תשעה מחזורים לסיום העונה, הסיכוי שלהם להעפיל למפעל הבכיר ביבשת קלוש.

אטאלנטה – נאפולי 0:2

המארחת הגיעה למשחק בכושר נהדר, כשהיא חוזרת מפגרת הקורונה עם שלושה ניצחונות ליגה רצופים מרשימים על לאציו, ססואולו ואודינזה. מנגד, גם הקבוצה של ג'נארו גאטוסו לא הפסידה תשעה משחקים ברציפות והספיקה לזכות בגמר הגביע האיטלקי בזכות ניצחון על יובנטוס בפנדלים. לאחר מחצית ראשונה נטולת שערים, בדקה ה-47, הסכר נפרץ.

אלחנדרו גומס קיבל מסירה לאגף הימני, הרים כדור נפלא ומצא את מריו פשאליץ' פנוי לחלוטין במרכז הרחבה. החלוץ נגח נהדר לפינה השמאלית וכבש את הראשון. הקבוצה של ג'אן פיירו גאספריני לא עצרה, ובדקה ה-56, יצאה למתפרצת נהדרת בהובלת רפאל טולוי שמצא את רובין גוסנס פנוי בפינה השמאלית. הקשר שחרר פצצה אדירה לפינה הרחוקה וכבש את השני. 0:2 לאטאלנטה. המארחת הצליחה לשמור על היתרון עד הסיום.

רומא – אודינזה 2:0

האורחת רשמה ניצחון ליגה ראשון מזה תשעה מחזורים והנחילה לקבוצה מבירת איטליה הפסד שני רצוף, מה שהרחיק אותה מהקו האדום והעלה אותה למקום ה-14. רומא נותרה במקום החמישי ולמזלה, פער שלוש הנקודות מנאפולי נשמר בעקבות ההפסד של התכולים.

קווין לסאניה המשיך בכושר המצוין שלו אחרי שכבש צמד במחזור הקודם, מצא את הרשת גם הפעם והיה אחראי לראשון של אודינזה בדקה ה-12. רודריגו דה פול, שבישל את השער, השלים צמד אסיסטים בדקה ה-78, אז סידר לאיליה נסטורובסקי את הגול השני והאחרון במשחק.

עוד באותו נושא: ג'נארו גאטוסו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי