סוכנו של חכימי הסביר את הבחירה באינטר ועקץ: "הכל בגלל זידאן"

אשרף חכימי חוגג
אשרף חכימי | Sebastian Widmann/Getty Images

בראיון בתקשורת במרוקו, נעשתה התייחסות ראשונה לעזיבתו של מגן ריאל מדריד ולבחירתו בנראזורי חרף התעניינות מבאיירן מינכן ומנצ'סטר סיטי

(גודל טקסט)

מעברו של אשרף חכימי מריאל מדריד לאינטר בשבוע שעבר תמורת כ-40 מיליון יורו היה מהלך בזק ומפתיע מצד הנראזורי. ימים ספורים לאחר שהחלו דיווחים על כך שמגן נבחרת מרוקו והבלאנקוס מועמד לקבוצה ממילאנו, העסקה כבר הושלמה והוכרזה ורבים תהו כיצד הצליחה אינטר לשים את ידה על אחד השחקנים הנחשקים בעולם, שהצטיין בשנתיים האחרונות כמושאל בבורוסיה דורטמונד.

בתקשורת הספרדית כבר אישרו לא אחת כי חאכימי ביקש לעזוב את ריאל מדריד בשל העובדה שדני קרחבאל הוא המגן הימני הקבוע בקבוצה ומפני שלזינדין זידאן אין שום כוונה לשנות את מאזן הכוחות, אבל נשאלת השאלה מדוע דווקא עבר לאינטר.

צפו במיטב הביצועים של חכימי בדורטמונד

חכימי עצמו טרם דיבר מאז המעבר, אבל סוכנו, אלחנדרו קמאנו, התראיין במרוקו וסיפר: "זינדין זידאן הוא הסיבה שאשרף עבר לאינטר. הוא זה שצריך להסביר מדוע הוא אף פעם לא התקשר אפילו לאשרף. אני לא חושב שהוא יחזור לריאל מדריד בהתחשב בנוכחותו של קרבחאל שם, אבל אני בטוח שבזכות המעבר הזה לפניו עתיד זוהר".

חכימי, על פי הדיווחים, חוזר בין השאר על ידי באיירן מינכן ומנצ'סטר סיטי וסוכנו הסביר מדוע בחר בנראזורי: "המאמן אנטוניו קונטה היה בקשר קבוע עם חכימי ודיבר איתו רבות על הפרויקט שהוא בונה באינטר, לכן החלטנו לעבור לשם. קונטה היה מאוד נחוש לצרף אותו לסגל וכאשר מאמן ברמה עולמית כמו קונטה רוצה אותך, זו הוכחה לכך שאתה תהיה חלק מאוד משמעותי בתוכניות שלו".

אשרף חכימי | אינטר, אתר רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי