יובה בדרך לאליפות: אינטר הפסידה 2:1 לבולוניה

לאוטרו מרטינס | Marco Luzzani/Getty Images

הנראזורי שמטו יתרון ונוצחו בביתם, הפער מהגברת הזקנה עומד על 11 נקודות. לאוטרו החמיץ פנדל. אטאלנטה השלימה ניצחון שמיני ברציפות בזכות 0:1 על קליארי. נאפולי גברה על רומא והשתוותה אליה בנקודות

(גודל טקסט)

אחרי שלאציו הובסה אמש (שבת) על ידי מילאן, היום גם אינטר אכזבה ונוצחה בביתה על ידי בולוניה, מה שאומר כי יובנטוס היא לא רק המרוויחה הגדולה של המחזור ה-30 בליגה האיטלקית, אלא גם בדרך לזכות באליפות תשיעית ברציפות. מאחור יותר התקיימו חמישה משחקים נוספים כשהמעניין ביותר מביניהם היה ה-0:1 של אטאלנטה על קליארי. את הערב נעל הניצחון של נאפולי על רומא, שהפך את התחרות בין השתיים על הכרטיס לליגה האירופית לצמודה עוד יותר.

אינטר – בולוניה 2:1

מבחינה מתמטית זה עוד לא גמור, אך הקבוצה של אנטוניו קונטה איבדה כמעט באופן סופי את הסיכוי לזכות בסקודטו, עם הפסד ביתי לחבורה של סינישה מיכאילוביץ'. למזלה של אינטר המקום שלה בליגת האלופות די מובטח, כי בקצב הזה היא עלולה לאבד לאטאלנטה את המקום השלישי בטבלה. הניצחון הקפיץ את בולוניה למקום התשיעי, לפחות באופן זמני.

רומלו לוקאקו כבש לזכות הנראזורי בדקה ה-22. רוברטו סוריאנו הורחק והשאיר את האורחת עם שחקן פחות בדקה ה-57 וחמש דקות מאוחר יותר, לאוטרו מרטינס החמיץ פנדל שיכול היה להכפיל את היתרון ושילם על זה ביוקר, כי בדקה ה-74 מוסא ג'ווארה איזן ל-1:1. אינטר החלה לאבד את העשתונות וגם אלסנדרו באסטוני ראה את הכרטיס האדום, שלוש דקות לפני שמוסא בארו השלים את המהפך של בולוניה (80) וחתם את תוצאת המשחק.

שחקני בולוניה חוגגים | Marco Luzzani/Getty Images

קליארי – אטאלנטה 1:0

הקבוצה מברגאמו לא עוצרת והערב היא השיגה את ניצחון הליגה השמיני ברציפות אשר צמצם את הפער מאינטר השלישית לנקודה אחת. בניגוד למשחקים האחרונים בהם הקבוצה של ג'אן פיירו גאספריני התפוצצה על הדשא, הפעם היא הסתפקה בגול אחד בלבד. זה קרה בדקה ה-26 כאשר מריו פאשליץ' נדחף בגסות ברחבה על ידי אנדראה קרבוני שהורחק באדום ישיר, לואיס מוריאל לא התבלבל והבקיע מהנקודה הלבנה בבעיטה לצד ימין. המפסידה במשחק פספסה הזדמנות לשוב לחלק העליון של הטבלה.

נאפולי – רומא 1:2

התכולים של ג'נארו גאטוסו התאוששו מההפסד לאטאלנטה במחזור הקודם וחזרו למקום השישי על חשבון מילאן, תוך כדי שהם משווים את מאזן הנקודות שלהם לזה של הקבוצה מהבירה, שספגה את הפסדה השלישי ברציפות אך נותרה חמישית בטבלה. בדקה ה-55, חוסה מריה קאייחון הקדים את אלכסנדר קולארוב והתחבר מצוין להגבהה של מריו רוי מצד שמאל, כדי לשלוח את זה לרשת ולהעלות את נאפולי ליתרון. כעבור חמש דקות בלבד, הנריק מחיטריאן הפתיע את השוער אלכס מרט עם בעיטה שטוחה ומדויקת לפינה שקבעה שוויון. בדקה ה-82, כדור שפגע בפדריקו פאסיו המחליף הגיע לרגליו של לורנזו אינסינייה, שסובב את זה נהדר פנימה וקבע את תוצאת המשחק.

שחקני נאפולי חוגגים | Francesco Pecoraro/Getty Images

תוצאות נוספות
ברשיה – ורונה 0:2
פארמה – פיורנטינה 2:1
סמפדוריה – ספאל 0:3
אודינזה – גנואה 2:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי