נאפולי ניצחה 1:2 את גנואה, אטאלנטה עלתה זמנית למקום השלישי

נאפולי | Paolo Rattini/Getty Images

הקבוצה של גאטוסו התגברה על ההפסד לאטלנטה, עם ניצחון באצטדיון לואיג'י פראריס. מרטנס כבש לפני ההפסקה, גולדאניגה איזן זמנית, אך לוסאנו השיב את היתרון לתכולים. הקבוצה מברגמו השיגה 0:2 על סמפדוריה

(גודל טקסט)

אחרי ששתי המוליכות יובנטוס ולאציו רשמו הפסדים מפתיעים למילאן וללצ'ה בהתאמה, המחזור ה-31 של הליגה האיטלקית נמשך היום (רביעי) עם שישה משחקים נוספים. את הערב פתחה נאפולי שהשיגה 1:2 על גנואה ובמקביל פיורנטינה סיימה ב-0:0 מול קליארי. לאחר מכן יצאו לדרך ארבעה משחקים נוספים, כשבמוקד ה-0:2 של אטאלנטה, שעלתה למקום השלישי מול סמפדוריה. גם רומא גברה 1:2 על פארמה.

גנואה – נאפולי 2:1

אחרי הניצחון הפתיע של מילאן על האלופה, נאפולי ידעה שהיא תהיה חייבת לנצח בחוץ את גנואה שנאבקת על חייה בתחתית וזקוקה גם היא נואשות לנקודות כדי לחלוף מעל הקו האדום. אליף אלמאס כבש ראשון לזכות התכולים בדקה ה-7, אך הגול נפסל באמצעות ה-VAR לאחר נגיעה בידו ונאפולי נאלצה לחכות עד לדקה ה-45, אז דריס מרטנס הבקיע דרך בעיטה מדויקת מחוץ לרחבה.

בדקה ה-47 גנואה איזנה משער של בנגיחה של אדוארדו גולדריגה לאחר כדור קרן מוצלח, אבל הירבינג לוסאנו כבש את שער הניצחון בדקה ה-66 לאחר תנועה מדהימה לרחבה וסיומת חדה מול השער. המארחת נותרה במקום ה-18.

אטאלנטה – סמפדוריה 0:2

הקבוצה מברגמו עשתה זאת שוב עם ניצחון תשיעי ברציפות שהעלה אותה למקום השלישי לפחות עד משחקה של אינטר נגד ורונה. כמו במשחק הקודם מול קליארי, גם הפעם האורחת התקשתה למצוא את הרשת ועלתה ליתרון מאוחר בדקה ה-75 מראשו של רפאל טולוי הבלם שכבש את שערו השני העונה. בחלוף 10 דקות לואיס מוריאל שלוהט במשחקים האחרונים הכפיל עם בעיטה אדירה מחוץ לרחבה. הקבוצה של קלאודיו ראניירי, שהורחק הערב בשני צהובים, נותרה במקום ה-16.

רומא – פארמה 1:2

שתי הקבוצות בעל המומנטומים הכי שליליים בליגה, כשבסיומה ניצחה המארחת ושבה אחרי רצף של שלושה הפסדים. אבל בפתיחה זו הייתה דווקא פארמה שעלתה ליתרון מוקדם מפנדל מדויק יוראי קוצקה. הנריק מחיטריאן איזן בדקה ה-43 ובישל לג'ורדן ורטו את שער הניצחון. פארמה סופרת הפסד רביעי ברציפות.

תוצאות נוספות

פיורנטינה – קליארי 0:0
בולוניה – ססואלו 2:1
טורינו – ברשיה 1:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי