מפשלת סדרתית: אינטר איבדה יתרון בסיום וסיימה ב-2:2 נגד ורונה

לאוטרו מרטינס | Claudio Villa - Inter/Inter via Getty Images

לאחר ההפסד במחזור שעבר נגד בולוניה, הנראזורי כבר הצליחו לצאת מפיגור מוקדם עם מהפך של קאנדרבה, אך שער שער של ולוסו בדקה ה-86 טרף הרבה מאוד קלפים בצמרת. 0:3 לאודינזה על ספאל

(גודל טקסט)

המחזור ה-31 בליגה האיטלקית הושלם היום (חמישי) כשאינטר סיימה ב-2:2 דרמטי נגד ורונה, כשהיא יודעת שאטאלנטה עקפה אותה בצמרת וחייבת את הנקודות כדי להמשיך ולחלום על אליפות. לפני כן, ספאל עשתה צעד גדול לעבר הסרייה B לאחר הפסד 3:0 לאודינזה.

ורונה – אינטר 2:2

כשהיא עוד יכולה לסיים במקום שמוביל לאירופה, ורונה הצנועה אירחה את הנראזורי, שאיבדו נקודות יקרות במחזור הקודם עם ההפסד נגד בולוניה, והצליחה לחלץ נקודה יקרה. הקבוצה של אנטוניו קונטה נקלעה לפיגור מוקדם ומפתיע במשחק, כאשר דארקו לזוביץ' הסרבי ניצל תרדמת במרכז ההגנה והכניע את סמיר הנדוביץ'.

השינוי הגדול החל בתחילת המחצית השנייה – מהלך אישי נהדר של רומלו לוקאקו במרכז הרחבה כמעט והסתיים בשער שוויון, אך הכדור פגע בקורה וחזר לרגליו של אנטוניו קאנדרבה והאיטלקי קבע 1:1 בדקה ה-49. שש דקות לאחר מכן המהפך המיוחל הושלם, כשגם הפעם זה היה קאנדרבה שקירב את אינטר לניצחון, אבל מיגל ולוסו נתן את המילה האחרונה במשחק עם שער שוויון בדקה ה-86 וקבע חלוקת נקודות בהתמודדות.

שחקני ורונה | Marco Luzzani/Getty Images

ספאל – אודינזה 3:0

נועלת הטבלה באיטליה נחלה היום הפסד נוסף, שהפעם קירב אותה מאוד לנשירה לליגה השנייה. אודינזה, שבעצמה עדיין לא הבטיחה הישארות, קיבלה הרבה מאוד אוויר בזכות שלושת השערים שכבשה. כבר במחצית הראשונה האורחת מצאה את הרשת פעמיים, כשתחילה זה היה רודריגו זה פול הארגנטינאי בדקה ה-18, ולאחר מכן סטפנו אוקקה צ'וקה הכפיל בדקה ה-35. קווים לזניה חתם את המשחק בדקה ה-81.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי