קונטה: "אתם נהנים לקרוע אותי לגזרים"

אנטוניו קונטה, רומולו לוקאקו | Jonathan Moscrop / Contributor

מאמן אינטר אחרי ה-2:2 המאכזב נגד ורונה: "לא רוצה להגיד יותר מידי, כי התקשורת טוענת שאני אוהב להעביר ביקורת על השחקנים שלי". וגם: מדוע לוקאקו הוחלף?

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

אוהדי אינטר כבר דיברו אי שם בתחילת העונה בקול רם על זכייה באליפות לראשונה מאז עונת 2009/10, אך אמש (חמישי) קבוצתם סיימה רק ב-2:2 בחוץ מול ורונה ואיבדה גם את המקום השלישי לטובת אטאלנטה בתום המחזור ה-31. אנטוניו קנדרבה (49) ועצמי של פדריקו דימארקו (55) קבעו מהפך לזכות הנראזורי, אולם שער דרמטי של מיגל ולוסו (86) קבע חלוקת נקודות בסיום.

"מבחינת מאמץ, רעב ונחישות, אין לי טענות לשחקנים", הבהיר בסיום מנג'ר אינטר, אנטוניו קונטה שדאג להחמיא לקבוצה המארחת: "אל תשכחו ששיחקנו מול יריבה טובה כמו ורונה, שמשחקת כדורגל בקצב גבוה מאוד וזה הנשק העיקרי שלה. כמובן שיש אכזבה וחרטה, כי ספגנו ארבע דקות לסיום וזה עלה לנו בשתי נקודות".

על כך שאינטר לא מצליחה לשמור על יתרון פעמים רבות במהלך העונה: "אנחנו מודעים לכך שאיבדנו נקודות בצורה מטופשת לאורך כל העונה. אחרת, היינו מדברים היום בצורה שונה לחלוטין. אנחנו עובדים על כך כל הזמן ובזה אני מתמקד עם השחקנים. העובדה שאיבדנו כל הרבה פעמים יתרון צריכה לדחוף אותנו להמשיך להשתפר".

אנטוניו קונטה | Marco Luzzani / Stringer

קונטה המשיך: "מדוע אנחנו לא עקביים? קשה להסביר. עלינו להתמודד טוב יותר עם מצבים מסוימים במהלך המשחק. אני חושב שניסיון יכול לעזור לנו. כרגע אנחנו מאבדים נקודות יותר מידי בקלות. אני לא רוצה להגיד יותר מידי, כי אנשים אוהבים לטעון שאני כל הזמן מעביר על השחקנים שלי ביקורת. אני לא, אני רק רוצה לעזור לכולם להשתפר ולהתקדם".

"התקשורת אוהבת לקרוע אותי לגזרים, זה מה שגורם לה הנאה", הוסיף קונטה. "אני אעשה את השיקולים שלי בסוף העונה וכך גם המועדון והשחקנים. אם יש לי משהו לומר, אגיד את זה לראשי המועדון". על כך שרומולו לוקאקו הוחלף בדקה ה-77: "הייתה לו בעיה בגב. אנחנו מקווים שזו סתם מכה ולא משהו רציני".

שבעה מחזורים לסיום העונה, אינטר כאמור ניצבת במקום הרביעי עם 65 נקודות – אחת פחות מאטאלנטה, שתיים מתחת ללאציו ועשר מיובנטוס המוליכה. במחזור הקרוב יארחו הנראזורי את טורינו (שני ב-22:45) ויקוו לשוב למסלול הניצחונות אחרי שהשיגו רק נקודה אחת בשני המשחקים האחרונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי