שוב יחליף את אנטוניו קונטה? מסימיליאנו אלגרי מועמד לאינטר

מסימיליאנו אלגרי, אנטוניו קונטה
מסימיליאנו אלגרי, אנטוניו קונטה | ALBERTO LINGRIA/AFP via Getty Images

ראשי הנראזורי נערכים לאפשרות שהמאמן שהגיע רק הקיץ יעזוב, ועשויים למנות במקומו את זה שהגיע אחריו ליובנטוס בקיץ 2014. האם אלגרי יהפוך לשלישי אי פעם שיאמן את שלוש הגדולות באיטליה?

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

אנטוניו קונטה הגיע בקיץ לאינטר על תקוות גדולות. המנג'ר האיטלקי שהחיה את יובנטוס ואת צ'לסי תוך זמן קצר וזכה איתן באליפות, סומן כמושיע של הנראזורי וזה שיוביל אותם לאליפות ראשונה מזה עשור. בהתחלה נראה היה שקונטה אכן גרם לשינוי והוביל את הטבלה בסרייה א', אבל בחודשים האחרונים ובמיוחד מאז החזרה מפגרת הקורונה הכחולים שחורים רק מתדרדרים ומעבר להפסד בחצי גמר הגביע, הם ירדו במחזור האחרון למקום הרביעי.

לכן כלל לא בטוח שקונטה יישאר בעונה הבאה ובאיטליה דווחו היום (שבת) שבמועדון עשויים לפנות למסימיליאנו אלגרי, שלא מצא קבוצה מאז סיום העונה שעברה. עוד מציינים כי אם יהיו חילופים על הקווים, הדבר יגיע דווקא מהצד של המאמן שעשוי להודיע על עזיבה בעקבות אי שביעות רצון משוק העברות ולא בגלל הכישלון המקצועי.

כזכור אלגרי החליף את קונטה ביובנטוס בשנת 2014, אחרי שהאחרון ערק לנבחרת איטליה. אלגרי עשה עבודה לא פחות טובה משל קונטה כאשר הוביל את הגברת הזקנה לשש אליפויות רצופות שכללו בדרך ארבע דאבלים רצופים ובאירופה העפיל פעמיים לגמר ליגת האלופות – שם נעצר מול ברצלונה וריאל מדריד.

בנוסף נראה שהקשרים על המנכ"ל בפה מארוטה מהתקופה ביובנטוס עשויים ליצור איחוד מחודש בעיר האופנה. אם אכן חילוף המאמנים יתבצע ואלגרי יחתום בנראזורי, הוא יהפוך למאמן השלישי אי פעם שיעמוד על הקווים באינטר, מילאן ויובנטוס. השניים הראשונים הם אלברטו זאקרוני וג'ובאני טרפטוני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי