פיולי לקראת נאפולי: "אנחנו בכושר טוב אך לא מסתפקים במקום השביעי"

שחקני מילאן חוגגים. בכושר מצוין | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

מילאן שנמצאת בכושר נפלא וניצחה את רומא, לאציו ויובה, מחפשת שלוש נקודות בסן פאולו לראשונה מאז 2010 במטרה להעפיל למקום השלישי. המאמן לא חושש לעתידו. מנגד: גאטוסו פוגש את האקסית, קוליבאלי ממתין לחוזה חדש

קבוצות: מילאן נאפולי
(גודל טקסט)

המחזור ה-32 בליגה האיטלקית יחל הערב (שבת) במשחק גדול בין יובנטוס ואטאלנטה בין היתר ויימשך מחר (ראשון) עם שבעה משחקים. בעוד נראה כי המאבק על הסקודטו לא ממש פתוח ולקבוצה של מאוריציו סארי יש פער מבטיח (שבע נקודות) – הרי שבארץ המגף עוצרים פעימה לנוכח הקרב הגדול על אירופה. במוקד מחר: נאפולי השישית תארח את מילאן השביעית בטבלה במשחק גדול.

נאפולי – מילאן (22:45)

כבר אי אפשר להתעלם מהיכולת הנפלאה של מילאן מאז חידוש הליגה. "הקבוצה גילתה את עצמה מחדש ועוד בגדול – נגד השמות הגדולים, ונראה שכדאי לנאפולי להיזהר", נכתב חגיגית ב"גאזטה דלה ספורט". מילאן פשוט נראית קבוצה אחרת לגמרי. היא השיגה ארבעה ניצחונות ותיקו מאז חזרת הסרייה א' וכבשה 15 שערים. בין היתר, 0:2 על רומא, 0:3 ענק על לאציו השנייה בחוץ וקאמבק גדול נגד יובנטוס בדרך לניצחון 2:4. היא נמצאת בכושר הטוב ביותר שלה מזה שנים.

ניצחון מחר בסן פאולו, מה שהרוסונרי לא עשו מאז אוקטובר 2010 (רוביניו וזלאטן איברהימוביץ' הבקיעו), יקפיץ את הקבוצה של סטפנו פיולי למקום השישי בטבלה. מילאן תצטרך להסתדר שוב ללא סמו קסטייאנו, לאונרדו דוארטה ומתאו מוסקיו.

פיולי היה ברור לקראת המשחק: "עלינו להציג משחק מושלם. עלינו להיות מודעים לאמצעים שלנו ולנצל את הרגע. אני לא חושב בכלל על העתיד, עלינו לדחוף חזק עד השניים באוגוסט. רוצים לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר. אנחנו בכושר טוב אבל אנחנו עדיין במקום השביעי. לאף אחד מהשחקנים זה בטח לא מספיק. אנחנו רוצתים להשתפר".

זלאטן חוגג על חשבון רונאלדו. ניצחון הפעם שווה מקום שישי | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

העתיד: "אני לא יודע אם המועדון כבר החליט מה יקרה או לא, אבל אני והשחקנים לא חושבים על כך. אנחנו בסדר וחושבים רק על הליגה. לאחר מכן, מי שיצטרך לקבל החלטות  – יעשה זאת". כשנשאל על ג'נארו גאטוסו: "רינו נתן לנאפולי את המנטאליות הנכונה. הוא עשה עבודה נהדרת גם במילאן, הוא מאמן מצוין".

בינתיים הקשר הטורקי הקאן צ'להנולו רמז שלא בטוח שימשיך: "אני אוהב את מילאן וזו גאווה ללבוש את חולצה מספר 10 כי אני מכיר את השחקנים הגדולים שעשו זאת, אבל הגיע הזמן לקבל החלטה. העונה הבאה תהיה האחרונה בחוזה שלי. אני רוצה לשחק עם מילאן בליגת האלופות".

מהצד השני, הבלם קאלידו קוליבאלי שיחזור להרכב לאחר שהיה מושעה, הבהיר שיירצה להישאר בנאפולי ולסיים את הקריירה בקבוצה: "אני לא חושב שאני שחקן של מאה מיליון יורו אלא רוצה לתת הכל על המגרש, מאה אחוז. מעולם לא אמרתי למועדון שאני רוצה לעזוב, עלינו למצוא פיתרון ונמצא אותו. אני אעשה מה שחליט הנשיא, נראה אם הוא יציע לי חוזה חדש שיאפשר לי לסיים את הקריירה שלי כאן. יש עוד זמן כדי החוזה שלי מסתיים בעוד שלוש שנים. מצד שני, אתם יודעים איך זה בכדורגל. אתה יכול לומר שתשחק כאן כל החיים ובסוף ימכרו אותו".

אינסינייה וגאטוסו. המאמן פוגש את האקסית | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

נאפולי מגיעה למשחק גם היא במצב רוח מצוין אחרי שני ניצחונות 1:2 על רומא וגנואה בהתאמה. עבור גאטוסו יהיה מדובר במשחק מרגש שכן יפגוש את מילאן אותה אימן ובשורותיה רשם שנים גדולות על כר הדשא. דויד אוספינה ימשיך להיעדר בשל פציעה. המאמן צפוי להמשיך עם ההרכב שפתח להוציא את חזרתו של קוליבאלי כאמור.

במשחקים נוספים: גנואה – ספאל (18:15), קליארי – לצ'ה (20:30), פיורנטינה – ורונה (20:30), פארמה – בולוניה (20:30), אודינזה – סמפדוריה (20:30)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי