בדקה ה-90: רונאלדו הציל את יובנטוס מהפסד לאטאלנטה

כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

הפורטוגלי כבש פעמיים בפנדל ומחק פיגור בשני המקרים, בדרך ל-2:2 סוער. ספאטה ומאלינובסקי הבקיעו בצד השני. לאציו שמטה יתרון וספגה הפסד שלישי רצוף, רומא הביסה את ברשיה

קבוצות: לאציו
(גודל טקסט)

המחזור ה-32 בליגה האיטלקית יצא לדרך הערב (שבת). במשחק המוקדם של היום, לאציו פספסה הזדמנות גדולה לצמק את הפער מיובנטוס, כשרשמה הפסד שלישי ברציפות, הפעם נגד ססואולו. רומא החמישית הביסה את ברשיה בחוץ כשניקולו זאניולו כבש את השער השלישי. הערב ננעל במשחק ענק בין האלופה והמוליכה יובנטוס לבין אטאלנטה, שהסתיים בתיקו סוער אחרי שער שוויון מאוחר של כריסטיאנו רונאלדו.

יובנטוס – אטאלנטה 2:2

הזברות מעדו מחזור שני ברציפות ופספסו הזדמנות להגדיל את הפער מלאציו, אך לפחות ניצלו מהפסד. הקבוצה מברגאמו יכולה רק להצטער, שכן הייתה יכולה לעלות למקום השני אך שמטה יתרון פעמיים וביום שני אינטר תוכל לעקוף אותה, אם תנצח את טורינו. הצמד גומס את ספאטה שוב סיפק את הסחורה, כש"פאפו" בישל לקולומביאני את השער הראשון במשחק בדקה ה-16. עשר דקות בתוך המחצית השנייה, רונאלדו איזן בפנדל. בדקה ה-81 אטאלנטה שוב נטלה את ההובלה, כשרוסלן מאלינובסקי כבש בבעיטה עוצמתית, אך בדקה ה-90 כריסטיאנו שוב השווה וקבע חלוקת נקודות.

לאציו – ססואלו 2:1

זה כבר משבר. אחרי שני הפסדים רצופים שהרחיקו אותה משמעותית ממאבק האליפות, לאציו קיוותה לחזור לנצח במשחק הביתי נגד השמינית בטבלה. זה היה אמור להיות נוח אלא שהמארחת לא היטיבה לשחק, רשמה הפסד שלישי ברציפות וחלום הסקודטו נגוז.. היא פשוט לא חזרה מפגרת הקורונה. המשחק נגד יובה בעוד תשעה ימים לא יהיה רלוונטי?

דווקא האורחת פתחה טובה יותר, החזיקה בכדור כמעט 75% מחצי השעה הראשונה ובדקה התשיעית ג'אקומו רספדורי הכניע את תומאס סטרקושה בקלילות אלא שהשער בוטל בצדק לאחר התערבות של ה-VAR בגלל נבדל. בדקה ה-34 המארחת נרגעה. לאציו יצאה למתפרצת מהירה בהובלתו של מנואל לצארי שהעביר כדור רוחב ולואיס אלברטו שכבש בעזרתו של שחקן הגנה, 0:1.

היתרון לא הספיק. שחקני לאציו | Paolo Bruno/Getty Images

רספדורי לא ויתר ובדקה ה-52 השווה את התוצאה. לאציו איבה כדור במחצית המגרש שלה ופרנצ'סקו קאפוטו המחליף הפגין פרגון יוצא דופן כשיכל לכבוש בעצמו אבל הוציא כדור רוחב לעבר החלוץ, 1:1. אימובילה, שלא הורגש מספיק, כמעט כבש את שער הניצחון בדקה ה-66 אך רק כמעט. השער ה-30 שלו ייאלץ לחכות.

ובזמן שהשער לא הגיע בצד אחד – הוא נפל בשער השני. עמוק בתוספת הזמן, כדור חופשי ללאציו (90+2) ג'יאן מרקו פרארי נגח לעברו של קאפוטו שחיכה בפינה השנייה ונגח לרשת עמוק בתוספת הזמן (90+2) וגרם לחגיגות, כנראה, בטורינו. האורחת, עם ניצחון שלישי ברציפות, חולמת על המקום השביעי.

ברשיה – רומא 3:0

הקבוצה של פאולו פונסקה השיגה ניצחון שני ברציפות על אף מחצית מאופסת, ושמרה על המקום החמישי המוליך לליגה האירופית. שלוש הנקודות חשובות מאוד בהתחשב בכך שעד לסיום העונה מחכים לה משחקים קשים נגד אינטר בבית (בעוד שמונה ימים) ונגד האלופה יובנטוס בחוץ (מחזור הסיום בשניים באוגוסט).

בדקה ה-48 רומא נהנתה מלא מעט מזל כאשר פאזיו שהצטרף לרחבה בכדור הקרן נותר חופשי ובעט כדור חלש אותו השוער השמיט פנימה. כעבור 14 דקות הגיע השער השני כשקרלס פרס שלח מסירה יפה לניקולה קאליניץ' שכבש שער יפה. החגיגה הושלמה מבחינת רומא בדקה ה-74. שבע דקות לאחר שנכנס, ניקולו זאניולו קיבל מסירה יפה מדייגו פרוטי וכבש את השער השלישי, והראשון שלו מאז דצמבר.

שחקני רומא חוגגים שלישייה קלה | Pier Marco Tacca/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי