בתום משחק קצבי: 2:2 בין מילאן לנאפולי

פביאן רואיס, אלסיו רומאניולי, תאו הרננדז | SSC Napoli, Twitter

אין הכרעה בין הקבוצה של פיולי לבין חניכיו של גאטוסו, שפגש את האקסית המיתולוגית. גנואה ניצלה את התיקו של לצ'ה ועלתה אל מעל הקו האדום אחרי 0:2 על ספאל, שמתקרבת לירידה

קבוצות: מילאן נאפולי
(גודל טקסט)

המחזור ה-32 של הליגה האיטלקית נמשך גם הערב (ראשון) עם שישה משחקים, ביניהם מספר קרבות תחתית גורליים, אך במוקד היה הקרב בין מילאן לנאפולי, שנפרדו ב-2:2 קצבי.

במשחק המוקדם, גנואה רשמה 0:2 חשוב מאוד על ספאל וניצלה את ה-0:0 של לצ'ה מול קליארי כדי לטפס אל מעל הקו האדום. סמפדוריה גברה 1:3 על אודינזה בקרב תחתית נוסף. כמו כן, פיורנטינה סיימה ב-1:1 עם ורונה ובולוניה ופארמה נפרדו ב-2:2.

נאפולי – מילאן 2:2

שתי הקבוצות רחוקות מאוד מהמקום הרביעי, שמוביל כמובן לליגת האלופות בסיום העונה, כך שהן לא הפסידו יותר מדי מכך שלא הייתה הכרעה להתמודדות הנפלאה הזו. המארחת הייתה מעט יותר טובה, ולבטח יותר מסוכנת, אך לבסוף יצאה בחלוקת נקודות, כאשר בסיום קיבלנו ממש משחק מצד לצד ושער יכל ליפול בשתי הרחבות.

לורנצו אינסינייה | SSC Napoli, Twitter

תאו הרננדס העלה את הרוסונרי ליתרון בדקה ה-20 אחרי בישול של אנטה רביץ', אך טעות של ג'אנלואיג'י דונארומה אפשרה לג'ובאני די לורנצו להשוות מקרוב בקלות בדקה ה-34. עד השער שספג השוער של מילאן היה במשחק מצוין, אך מאותו רגע היה החוליה החלשה שלה ונראה שאיבד ביטחון.

בדקה ה-60 הוא ביצע טעות נוספת, כשהתמודד בצורה לא מספיק טובה עם בעיטה של דריס מרטנס מתוך הרחבה, והבלגי הצליח להכניע אותו. תוצאת המשחק נקבע בזכות פנדל מדויק של פרנק קסייה לזכות האורחת בדקה ה-71, זאת אחרי הכשלה על אלכסיס סאלמאקרס ברחבה. אגב, האחרון הורחק בכרטיס צהוב שני בדקה ה-88.

דריס מרטנס | SSC Napoli, Twitter

גנואה – ספאל 0:2

אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון, המארחת סוף סוף השיגה שלוש נקודות, וכמה הן חשובות. בזכותן היא עלתה אל מעל הקו האדום על חשבון לצ'ה, שסיימה ב-0:0 מול קליארי. כעת, הקבוצה מג'נובה נמצאת במקום ה-17 עם נקודה אחת בלבד מעל לצ'ה. מנגד, האורחת ספגה הפסד שלישי ברציפות. ספאל נמצאת במקום האחרון, 11 נקודות מהקו האדום, והיא מתקרבת לירידה רשמית. גוראן פאנדב הוותיק כבש בדקה ה-24 את הראשון עם בעיטה חדה מתוך הרחבה, כאשר 13 דקות לאחר מכן יאגו פאלקה יכל להכפיל, אך החמיץ פנדל. לאסה שונה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-54 עם כדור חופשי פשוט מושלם מ-24 מטרים אל בין החיבורים של השער.

שחקני גנואה חוגגים | Paolo Rattini/Getty Images

קליארי – לצ'ה 0:0

האורחת הגיעה למשחק בידיעה שגנואה ניצחה ועקפה אותה בטבלה – כך שהיא הייתה חייבת ניצחון. דווקא אחרי ה-1:2 המפתיע על לאציו, היא לא הצליחה לעשות זאת וירדה אל מתחת לקו האדום, למקום ה-18 בטבלה, עם נקודה אחת מתחת לגנואה. הפער של המארחת מהקו עומד על 12 נקודות, ואמנם היא עדיין לא נשארה רשמית, אך היא ללא ספק בדרך לשם.

שחקני לצ'ה חוגגים
שחקני לצ'ה | Maurizio Lagana / Stringer

אודינזה – סמפדוריה 3:1

האורחת השיגה נקודות חשובות מאוד, טיפסה אל המקום ה-14 והגדילה את הפער מהקו האדום לשש נקודות. כעת, באמתחתה 35 נקודות – בדיוק כמו היריבה עליה גברה הערב, שגם היא עדיין מסובכת. המשחק היה סופר דרמטי, כשאודינזה עלתה ל-0:1 בדקה ה-37 משער מצוין של קווין לזניה. השוויון הגיע בתוספת הזמן של המחצית הראשונה בזכות וולה פנטסטי של פאביו קווליארלה מ-15 מטרים.

הדרמה הגדולה התרחשה בסיום. בדקה ה-84, פדריקו בונאצולי כבש עבור סמפדוריה עם מספרת אדירה מקרוב. המארחת לא ויתרה וכבר חשבה שהשוותה בזכות שער של בראם נויטינק, אם הוא נפסל בצדק מכיוון שנכבש עם היד, ובכך שלוש הנקודות היקרות הלכו לסמפדוריה. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, מנולו גאביאדיני סיפק סיומת נאה מתוך הרחבה וחתם את תוצאת המשחק.

תוצאות נוספות

פיורטינה – ורונה 1:0
פארמה – בולוניה 2:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי