קהל עשוי לחזור למשחקי הליגה האיטלקית עוד העונה

ספאל נגד יובנטוס
ספאל נגד יובנטוס | Gettyimages

קבוצות הסרייה A הודיעו כי תוכנית שתאפשר פתיחה חלקית של האצטדיונים הועברה להתאחדות, שתקדם את הנושא מול הממשלה: "מקווים שכמות מוגבלת של אוהדים תאושר למחזורי הסיום"

(גודל טקסט)

המחזור ה-32 בליגה האיטלקית יגיע הערב (שני) לסיומו והמשמעות היא שנותרו עד תום העונה שישה מחזורים, כך שרק בתחילת חודש אוגוסט תישמע שריקת הסיום של 2019/20 בסרייה A – אבל האם עד אז גם ישוב הקהל לאצטדיונים?

איטליה, כידוע, הייתה אחת המדינות שסבלה מקורונה יותר מכל, עד כה נרשמו בארץ המגף מעל 240 אלף מקרים מאומתים וכ-35 אלף אנשים מתו מהנגיף, וגם הכדורגל במדינה הופסק בשלב מוקדם – עוד הרבה לפני שליגות נעצרו בזו אחר זו עד להשבתה מוחלטת של הספורט למשך מספר חודשים בכל העולם.

אלא שהשיפור הניכר במצבה של המדינה והתחלואה היחסית נמוכה בימים אלו, הובילה לכך שהיום הודיעו קבוצות הסרייה A על כך שביממה הקרובה יועבר לאישור הממשלה מתווה שיאפשר הכנסה חלקית של קהל לאצטדיוני הכדורגל עוד במחזורי סיום העונה הנוכחית.

"קיים צורך לפתוח באופן חלקי את האצטדיונים לקהל, תוך שאנחנו נוקטים בכל אמצעי הזהירות האפשריים. אנחנו מסיימים בימים אלה תוכנית שתישלח לנשיא ההתאחדות גבריאל גראבינה כדי שהוא ישוחח על כך עם הממשלה. אנו מקווים שתינתן לנו האפשרות לפתוח את האצטדיונים לכמות מוגבלת של האוהדים כבר במחזורי סיום העונה".

אוהדי אינטר בפעולה
אוהדי אינטר בפעולה | Gettyimages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי