לאוטרו מרטינס כבש ובישל, אינטר גברה 1:3 על טורינו

לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

האורחת עלתה ליתרון מוקדם משער של בלוטי, אבל יאנג (48), גודין (51) והארגנטיני עם שער שני מאז החזרה מהפגרה השלימו מהפך. אלכסיס סאנצ'ס בישל פעמיים

קבוצות: טורינו אינטר
(גודל טקסט)

אינטר לא הצליחה לנצח את שני משחקיה האחרונים בליגה, תחילה נכנעה לבולוניה ולאחר מכן איבדה נקודות יקרות כשנפרדה מהלאס ורונה ב-2:2, והביקורות נגד אנטוניו קונטה היו קשות ואף עלו דיווחים כי ראשי המועדון שוקלים להיפרד ממנו בעקבות גישתו ותלונותיו הרבות. הערב (שני) אינטר נקלעה לפיגור מוקדם במשחק בית נגד טורינו, אבל שבה מההפסקה כמו מלוע של תותח והפכה ל-1:3 שהקפיץ אותה למקום השני בסרייה A.

אנדריאה בלוטי המשיך את העונה הפנטסטית שלו ובדקה ה-17 הכניע את סמיר הנדונביץ' שהשמיט כדור בצורה שלומיאלית והעלה את טורינו על לוח התוצאות, אבל כאמור הסיפור היה שונה לחלוטין במחצית השנייה: לאוטרו מראינס בישל לאשלי יאנג כבר בדקה ה-48, אלכסיס סאנצ'ס סידר את המהפך לדייגו גודין שקבע 1:2 כעבור שלוש דקות ובדקה ה-61 לאוטרו גם כבש את שערו השני מאז החזרה מהפגרה, בישול נוסף של הצ'יליאני שהנאזורי במו"מ עם מנצ'סטר יונייטד על רכישתו, ובסיום 1:3 לאינטר.

בזכות הניצחון אינטר טיפסה מהמקום הרביעי לשני כשנותרו שישה מחזורים לסיום העונה. הנראזורי עם 68 נקודות, בדיוק כמו לאציו השלישית, ולקונטה וחבורתו יתרון נקודה על פני אטאלנטה הרביעית. לטורינו יתרון של חמש נקודות בלבד מהקו האדום.

לאוטרו מרטינס | Marco Luzzani/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי