"הכוכב צץ מחדש" – באיטליה פרגנו ללאוטרו, גודין חולם על תואר

לאוטרו עם קונטה. הכוכב שוב זרח | Marco Luzzani/Getty Images

החלוץ שכבש אחרי חמישה משחקים וגם בישל פעמיים סחט מחמאות: "אחרי החשכה הארוכה הגיע מופע גדול, ברצלונה נראית רחוקה". הבלם, שעזר לנראזורי להשוות שיא מועדון הבטיח שיישאר ואמר: "ננסה לתפוס את יובנטוס"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

אינטר כבר הרגישה בדרך למשבר גדול עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, דבר שלא קרה לה העונה. היא ירדה למחצית בסן סירו בפיגור נגד טורינו, אך הנראזורי הפגינו אופי בדרך לניצחון 1:3. הקבוצה חלפה על פני לאציו וחזרה למקום השני לראשונה מאז המחזור ה-24. דייגו גודין שכבש את השער השני בניצחון, היה השחקן ה-18 שמבקיע לזכות אינטר העונה בליגה והשווה את שיא המועדון מעונת 2007/08. מעבר לכך, אנטוניו קונטה שמר על מאזן מושלם נגד היריבה (שישה ניצחונות בשישה משחקים) .

בהעדרו של רומלו לוקאקו המצטיין, מי שלקח פיקוד הוא החלוץ לאוטרו מרטינס שכבש לאחר חמישה משחקי בצורת והוסיף שני בישולים. "הכוכב צץ מחדש", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט". "אחרי החשכה הארוכה הגיע מופע גדול ואנחת רווחה, שחרור. המחשבות השחורות מאחור, הוא רוצה לגמור את העונה המוצלחת שלו כגיבור. בארסה נראית לפתע שוב רחוקה". "אשלי יאנג, גודין ואלכסיס סאנצ'ס שינו את הכל ואינטר לא תוותר על המקום השני", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט". בתקשורת נטען, מנגד, כי לאורחת הגיע פנדל ברור שהיה משנה את פני הדברים.

אנטוניו קונטה סיכם: "התחלנו את המשחק בצורה טובה מאוד, שלטנו במשחק, ואז ספגנו. סמיר (הנדנוביץ') לא טועה בדרך כלל. המטרה גרמה לנו לבעיות, היינו עצבניים, אבל הגבנו וזה חשוב. אני חושב שאנחנו הרבה פחות צפויים מאשר בעבר. אנחנו תוקפים עם יותר שחקנים ומציגים כדורגל מגוון. אם אנחנו מתאמצנים עד טיפת הזיעה האחרונה ולעתים התוצאה היא הבעיה – זה לא מאכזב אותי. נענשנו יותר מדי בשבועות האחרונים אבל אנחנו בדרך הנכונה".

This image has an empty alt attribute; its file name is 1002683

עתידו באינטר: "נקראתי לאינטר לפרוייקט של שלוש שנים, להחזיר אותה למקום הטבעי שלה. באופן בלתי נמנע, זה לוקח זמן. הגעתי עם הרבה התלהבות ואמונה. אני אשאר כאן שלוש שנים כאורך החוזה ולאחר מכן ההנהלה תחליט. אני שמח, יודע שיש לי דרך ארוכה לעבור. אני חושב שכולם מרוצים מהעבודה שלי כרגע, וזה מה שנאמר לי, על כן אין סיבה שלא אמשיך. אם ארגיש שלא מרוצים ממני, לא אהסס לזוז".

על כריסטיאן אריקסן שסופסל: "הוא צריך להחזיק ברמה מסוימת. הוא משתפר אבל הוא יודע שהגיע למועדון שאפתני שדורש המון, הציפיות גבוהות באיטליה ככל שהשם גדול יותר. אני חושב שבאנגליה אפילו המצב שליו יותר. הוא מחויב ומשחק טוב, אבל אני צריך לקבל החלטות לאינטר. כשאני בוחר שחקן אני לא מסתכל על הפנים. אריקסן חייב לשכוח ממה שהיה באנגליה. הוא צריך להאמין בעצמו יותר".

גודין משוכנע שאינטר עוד יכולה לזכות באליפות: "אנחנו רוצים תחילה את המקום השני אבל נלך משחק אחר משחק וננסה להתקרב ליובנטוס. כשאתה נלקע לפיגור, חשוב לנצח בכל דרך שהיא. תחילת המשחק לא הייתה כפי שציפינו אך לא נסתכל לאחור עם חרטות. נלמד ונעשה ביקורת עצמית". יש לציין כי מעבר לפער הגדול, הרי שלאינטר נותרו משחקים סופר-קשים עד לסיום העונה – היא תתארח אצל רומא ואטאלנטה ותפגוש בביתה את נאפולי.

| MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

מעבר לכך, הבלם הבטיח שימשיך: "אני מרגיש טוב וחיובי, כך היה במשחק בוורונה וגם הלילה (אתמול). תמיד הבאתי מנטאליות מנצחת לאן שהגעתי. אני מנסה לעזור לקבוצה בכל פעם שהמאמן בוחר בי. אני עובד כל יום בצורה הכי חיובית. יש לי חוזה לשלוש שנים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי