מכונת שערים: אטאלנטה מחצה 2:6 את ברשיה

שחקני אטאלנטה חוגגים | Emilio Andreoli/Getty Images

החבורה של גאספריני השפילה את הקבוצה מתחתית הליגה האיטלקית והגיעה ל-93 כיבושים העונה. מלינובסקי כיכב עם שלושער, גול ושני בישולים לפשאליץ'

(גודל טקסט)

אחרי ששמטה רצף של 11 ניצחונות וסיימה בתיקו נגד יובנטוס, אטאלנטה חזרה הערב (שלישי) למסלול הנכון בסטייל כשהביסה 1:6 את ברשיה ללא רחמים. הקבוצה עם ההתקפה הטובה בליגה האיטלקית העלתה את מאזנו ל-93 שערים ב-33 מחזורים ועלתה למקום השני בטבלה, לפחות באופן זמני עד שלאציו ואינטר ישחקו בהמשך השבוע. מנגד, הכחולים-לבנים בדרכם הבטוחה לליגת המשנה ורשמו הערב הפסד שלישי רצוף, מה שמשאיר אותם במקום הלפני אחרון.

החבורה של ג'אן פיירו גאספריני, שחסרה את לואיס מוריאל הפצוע והסתדרה גם ללא אלחנדרו גומס שקיבל מנוחה ונשאר על הספסל, עלתה ליתרון כבר אחרי שתי דקות כאשר רוסלן מלינובסקי נתן מסירת עומק למריו פשאליץ' שבעט מדויק לפינה התחתונה. שש דקות חלפו ונראה היה שברשיה חוזרת למשחק, אחרי שארנסטו טורגרוסה ניצל טעות בהגנת המארחת ואיזן את התוצאה, אבל בדקה ה-25 מארטן דה דון החזיר לאטאלנטה את היתרון עם סיומת טובה למהלך קבוצתי יפה. כעבור שלוש דקות הגיע השלישי, אותו כבש מלינובסקי בבעיטה מרחוק.

חצי שעה בתוך המשחק זה כבר הפך ל-1:4, כאשר דובאן ספאטה נגח מקרוב לרשת. החגיגה נמשכה בדקה ה-55 עם שיתוף פעולה נוסף של הצמד מלינובסקי את פשאליץ': האוקראיני שוב השחיל כדור עומק מצוין לקרואטי, שלא התבלבל והבקיע את החמישי. תוך שלוש דקות פשאליץ' כבר השלים שלושער אחרי יציאה רעה של הגנת ברשיה מאחור ושבע דקות לסיום, ניקולס ספאלק כבש את השער השני של האורחת והאחרון במשחק.

היכולת האדירה של אטאלנטה תספיק ככל הנראה למקום שני "בלבד" בסיום העונה, שיהיה הישג ענק בפני עצמו לאור העובדה שהמועדון מברגאמו מעולם לא סגר עונה במיקום כה גבוה, אך מי שבאמת צריכה לדאוג זו פריז סן ז'רמן, שתפגוש את הכחולים-שחורים ברבע גמר ליגת האלופות בעוד קצת יותר מחודש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי