חזק במאבק: אינטר במקום השני לאחר 0:4 על ספאל

שחקני אינטר | Alessandro Sabattini/Getty Images

הנראזורי השלימו ניצחון אדיר על נועלת הטבלה וקיזזו את הפער מיובנטוס לשש נקודות בלבד. קאנדרבה, ביראגי, סאנצ'ס וגליארדיני כבשו. טורינו סיבכה את גנואה והתקרבה להישארות בליגה

(גודל טקסט)

המחזור ה-33 בסרייה א' ננעל הערב (חמישי) עם שני המשחקים האחרונים. במוקד, אינטר לא התקשתה אצל ספאל וצימקה את הפער מיובנטוס לשש נקודות בלבד. עוד קודם לכן, טורינו סיבכה את גנואה עם 0:3 גדול והבטיחה הישארות כמעט באופן סופי.

ספאל – אינטר 4:0

לאחר שניצחה את טורינו במחזור האחרון וראתה את המעידה של יובה, הקבוצה של אנטוניו קונטה ידעה היטב שהיא חייבת לנצח את היריבה הקלה על הנייר כדי לחזור למאבק האליפות. הנראזורי השלימו את המלאכה בצורה נהדרת ועלו למקום הרביעי בטבלה, כשאנטוניו קאנדרבה היה הראשון לכבוש בדקה ה-37 ודאג שהקבוצה שלו תרד להפסקה ביתרון החשוב.

בדקה ה-55 לוח התוצאות זז פעם נוספת, הפעם זה היה כריסטיאנו ביראגי שכבש וקירב את אינטר עוד יותר לניצחון. חמש דקות בלבד לאחר מכן אלכסיס סאנצ'ס הבטיח עבור הכחולים-שחורים את הניצחון כשקבע 0:3 והקינוח הגיע בדקה ה-74 מרגלו של רוברטו גליארדיני. כעת, כשהפער עומד על שש נקודות בלבד ויש 15 נקודות שנותרו בקופה, קונטה והחניכים שלו יודעים שהם חזרו בגדול למאבק על הסקודטו.

שחקני אינטר | Alessandro Sabattini/Getty Images

טורינו – גנואה 0:3

אחרי חצי שעה מנומנמת, ברמר הברזילאי העלה את טורינו ליתרון (31) עם שער הליגה שלישי שלו העונה וקבע את תוצאת המחצית. 14 דקות לסיום הגיע תורו של סשה לוקיץ' הסרבי, שהכפיל עם שער הבכורה שלו העונה בליגה וגמר את הסיפור באופן סופי. המילה האחרונה הייתה שייכת למלך שערי הקבוצה, אנדראה בלוטי, שמצא את הרשת בפעם ה-16 עונה (90) – 0:3 חלק בסיום.

בעקבות הניצחון, שהיה השני שלה בשלושת המחזורים האחרונים, טורינו הגדילה את הפער מהקו האדום לשמונה נקודות כשנותרו חמישה משחקים בלבד לסיום העונה. מנגד, גנואה נותרה עמוק בבוץ, כשנקודה אחת בלבד מפרידה בינה לבין לצ'ה שניצבת במקום שמוביל לירידת ליגה.

אנדראה באלוטי, סאשה לוקיץ' | Valerio Pennicino / Stringer

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי