אינטר תצמק את הפער לשלוש נקודות? קונטה: "עייפים אך מרוצים"

אנטוניו קונטה. אפשרות להלחיץ את יובנטוס | Marco Luzzani/Getty Images

הנראזורי יתארחו בראשון ברומא ויקוו לנצח ולהלחיץ את יובנטוס שתארח את לאציו. המאמן החמיא לקבוצתו: "העבודה הקשה מתחילה להשתלם". לוקאקו נמצא בספק מנגד, לופס הזהיר, זאניולו יפתח?

קבוצות: אינטר רומא
(גודל טקסט)

המחזור ה-34 בסרייה א', זה שסומן בהתלהבות גדולה בארץ המגף בשל המשחק הגדול בין יובנטוס ללאציו (ביום שני), מתחיל כבר היום (שבת) ויימשך מחר עם לא פחות משישה משחקים. במוקד, קרב צמרת גדול באולימפיקו בין רומא החמישית בטבלה לבין אינטר השנייה. נאפולי של ג'נארו גאטוסו שלא ניצחה בשני משחקיה האחרונים, תפגוש את אודניזה בביתה.

רומא – אינטר (22:45)

הקבוצה של אנטוניו קונטה מגיעה למשחק עם רוח גבית נהדרת בדמות שני ניצחונות רצופים – 1:3 על טורינו ו-0:4 על ספאל, ולאור התוצאות האחרונות של יובנטוס, הנראזורי צימקו את הפער בפסגה לשש נקודות. אינטר תוכל להפעיל לחץ על הגברת הזקנה ולצמק את הפער בפסגה לשלוש נקודות בלבד, לפחות זמנית. מאז חזרת הסרייה א', אינטר הקבוצה ההתקפית הטובה מכולן בצוותא עם אטלאנטה (23 שערים לשתיהן). רומלו לוקאקו שנעדר מצמד המשחקים האחרונים נמצא בספק גם הפעם.

קונטה אמר לקראת המשחק: "אנחנו מדברים על קבוצה סולידית, מלאה בשחקנים מצוינים ומאמן נהדר. זה משחק קשה מאוד שמגיע יומיים בלבד אחרי משחק החוץ נגד ספאל, כך שנאלצנו להתמודד עם נסיעות רבות ואין לנו זמן להתאושש, אבל אנחנו מלאי התלהבות אחרי שראינו שהעבודה הקשה שלנו התחילה להשתלם".

אלכסיס סאנצ'ס | Emilio Andreoli/Getty Images

מצב הפצועים: "זה משהו שלצערינו אנחנו סוחבים מתחילת העונה. אחרי הפציעה הקשה של אלכסיס בקרסול נאלצנו להסתדר בלעדיו כמעט חמישה חודשים, בעוד שסבלנו מהיעדרויות בקישור כמו ניקולו בארלה וסטפאנו סנסי. סבלנו מבעיות בעמדות האלה במגרש, אבל נסתכל על חצי הכוס המלאה, יש שחקנים אחרים שבלטו כמו מרסלו ברוזוביץ', בורחה ואלרו וגם כריסטיאן אריקסן מתקדם".

המארחת מגיעה למשחק לאחר שלושה ניצחונות ליגה רצופים שהשכיחו שלושה הפסדים במשחקים הראשונים מאז חידוש הליגה. הג'ילארוסי מחפשים ניצחון רביעי ברציפות לראשונה מאז 2018. מנגד, רומא שמרה על שער נקי רק פעמיים ב-17 משחקי הבית שלהם העונה. פדריקו פאזיו ימשיך להיעדר בשל פציעה. ניקולו זאניולו שותף כמחליף בארבעת המשחקים מאז חזר מפציעה ומחכה להופעת הבכורה בהרכב מאז ינואר.

השוער פאו לופס אמר: "זה יהיה משחק קשה נגד יריבה חזקה מאוד, עלינו להציג ריכוז מקסימלי. בסיבוב הראשון הרבה אנשים לא האמינו בנו, אבל הצלחנו להשיג 0:0 ונהיה עם אותה הגישה". קצת סטטיסטיקה לסיום: כל ארבעת משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בתיקו אך מעולם לאורך ההיסטוריה הרצף לא עלה לחמישה משחקים.

ניקולו זאניולו. מקווה לפתוח לראשונה בהרכב מאז הקורונה | Francesco Pecoraro/Getty Images

לפני המשחק סוכנו של אלסנדרו פלורנצי (המגן שהושאל לוולנסיה ועתיד לחזור לקבוצה בקיץ) גילה כי אינטר הגישה הצעה יפה אך האיטלקי דחה אותה מתוך אהבתו לרומא לפני שנתיים. "הוא אחד הבחורים הטהורים שראיתי, הוא קיבל החלטה כשחקן שאוהב את רומא בדם. הוא ויתר בגיל 27 על הרבה מאוד כסף בזמן שסמלים נעלמים מהכדורגל".

במשחקים נוספים: פארמה – סמפדוריה (18:15), נאפולי – אודינזה (20:30), ברשיה – ספאל (20:30), פיורנטינה – טורינו (20:30), גנואה – לצ'ה (20:30)

עוד באותו נושא: אנטוניו קונטה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי