פיולי זוכה לשבחים: "מאז הפגרה, מילאן נראית כמו אלופה ראויה"

זלאטן איברהימוביץ' | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

הרוסונרי התפוצצו ב-1:5 על בולוניה, באיטליה תוהים אם המאמן שאמור לעזוב יצליח להפוך את הקערה על פיה. צ'להאנולו הודה: "אני משחק בשבילו, יש לנו מזל שהוא עובד איתנו". איברהימוביץ' זועם על כך שהוחלף

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

מזה מספר חודשים שבאיטליה מדווחים על הגעתו הצפויה של ראלף ראנגניק למשרת מאמן מילאן. יתרה מכך, עזיבתו של סטפנו פיולי בסיום עונת 2019/20 הייתה דבר מובן מאליו עוד הרבה לפני שנגיף קורונה התפשט והשבית את הכדורגל. ועדיין, באיטליה פשוט לא יכולים להתעלם מכך שבחודש האחרון עולה בצדק השאלה אם פיולי כלל צריך לעזוב את סן סירו.

אמש (שבת) בפתיחת המחזור ה-34 בסרייה A, מילאן שוב נתנה הצגה ודרסה 1:5 את בולוניה – ובפעם הראשונה מאז 2012 הבקיעה חמישייה עם חמישה כובשים שונים. במפתיע, זלאטן איברהימוביץ' דווקא לא מצא את הרשת, אלא רק בישל לאנטה רביץ', אבל היה שותף להצגה נוספת של הרוסונרי שמאז חזרתו של "הענק השבדי" מפציעה, הביסו 0:3 את לאציו, השיגו 2:4 אדיר על יובנטוס וגם מנאפולי שבו עם 2:2.

המשמעות היא שבחודש מאז חזרה הליגה האיטלקית מפגרה, במסגרת הליגה מילאן ניצחה שישה משחקים וסיימה פעמיים בתיקו וזינקה למקום השישי שמוביל למוקדמות הליגה האירופית. הקשר הקאן צ'להאנולו העניק את הקרדיט לפיולי, שכאמור לעיל צפוי לעזוב את המועדון: "יש לנו מזל שיש לנו מאמן כמוהו שעובד איתנו. אנחנו עייפים מאוד, אבל אני מאושר. הראינו את הלב שלנו ואת המנטליות שלנו, לחצנו גבוה, יצרנו מצבים וגם כבשנו".

האקן צ'להאנולו
האקן צ'להאנולו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

צ'להאנולו כבש אתמול ובישל, גם במשחק הקודם (1:3 על פארמה) הוא כבש ובישל פעמיים ובסך הכל מאז החזרה מהפגרה לזכותו ארבעה שערים וחמישה בישולים. על כך הוא אמר: "פיולי נותן לי לשחק בעמדה שאני רוצה ובדרך שאני רוצה. אנחנו משוחחים המון והוא עוזר לי – אני יכול לומר שאני משחק בשבילו, כי הוא בן אדם שמאוד מאוד חשוב לי ולכולם בקבוצה".

גם בתקשורת האיטלקית מפרגנים בענק לפיולי וב"גאזטה דלו ספורט" הצהירו בכותרת: "שלושה שערים למשחק, יותר מ-11 כובשים: מילאן של פיולי אחרי הפגרה נראית כמו אלופה ראויה". לאחרונה דווח כי בקבוצת רד בול מסרבים לשחרר את ראנגניק למילאן כל עוד לא יפוצו ב-7 מיליון יורו, אחרי שהמאמן כבר הודה כי סיכם את תנאיו במועדון.

ולמרות כל האמור לעיל, את האצטדיון עזב בזעם איברהימוביץ', שלפי התקשורת האיטלקית כלל לא אהב את החלפתו בדקה ה-62. פיולי התייחס לכך ואמר: "זלאטן כועס? זה נורמלי, אבל עליי לנהל את הסגל כי אנחנו משחקים כל שלושה ימים והוא רק חזר מפציעה".

זלאטן איברהימוביץ', סטפנו פיולי
זלאטן איברהימוביץ', סטפנו פיולי | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי