מעידה נוספת: אינטר חילצה נקודה עם 2:2 אצל רומא

לאוטרו מרטינס, לורנצו ספינאצולה | FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images

הנראזורי שמטו יתרון מוקדם, נקלעו לפיגור באולימפיקו ובזכות פנדל מאוחר של לוקאקו לא נוצחו. הפער מיובנטוס קוזז לחמש נקודות. סמפדוריה הבטיחה הישארות, גנואה ניצחה 1:2 את לצ'ה

קבוצות: רומא אינטר
(גודל טקסט)

המחזור ה-34 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם שישה משחקים, כאשר בזה המוקדם מביניהם, סמפדוריה חיברה ניצחון שלישי ברציפות בזכות קאמבק גדול נגד פארמה. בהמשך, נאפולי חזרה לנצח אחרי שני מחזורים כשגברה על אודינזה ולצ'ה נכנעה לגנואה בקרב התחתית. במשחק המרכזי – אינטר מעדה פעם נוספת, הפעם עם 2:2 נגד רומא.

רומא – אינטר 2:2

לאחר ה-0:4 על ספאל במחזור הקודם, אינטר ידעה הערב שהיא חייבת להמשיך את המומנטום הטוב כדי להתקרב ליובנטוס בצמרת, אך מולה עמדה רומא שלא הייתה מוכנה לעשות לנראזורי חיים קלים באולימפיקו שלה. החבורה של אנטוניו קונטה פתחה את המשחק נהדר לאחר שער בדקה ה-15 של סטפן דה פריי.

הג'לארוסי לא נכנעו לפיגור המוקדם והצליחו לבצע מהפך – תחילה זה היה לורצו ספינאצולה שאיזן בדקה בתוספת הזמן של החצי הראשון, ובדקה ה-57 הנריק מחיתריאן השלים את המלאכה עבור הקבוצה מבירת איטליה. בדקה ה-87 ספינאצולה היה מעורב שוב במשחק, לאחר שטעה בגדול ליד השער שלו והכשיל את ויקטור מוזס. רומלו לוקאקו ניגש לנקודה הלבנה וקבע חלוקת נקודות במשחק, כאשר המנצחת הגדולה של הערב היא יובה, שנותרה בפסגה בפער של חמש נקודות.

אלכסנדר קולארוב, רומלו לוקאקו | Giampiero Sposito/Getty Images

פארמה – סמפדוריה 3:2

כשהסרייה A חזרה לפעילות בתום פגרת הקורונה, פארמה הייתה צמודה למקומות המובילים לליגה האירופית בסיום העונה. אלא שמאז היא ברצף מזעזע של משחקים והערב היא ספגה את הפסדה השישי בשבעת המשחקים האחרונים. מנגד, הקבוצה של קלאודיו ראניירי הבטיחה את הישארותה בליגה גם בעונה הבאה כשהגדילה את הפער מהקו האדום ל-12 נקודות. ג'רביניו העלה את פארמה ליתרון בדקה ה-24 ושער עצמי של בארטוש ברשינסקי קבע 0:2 ל"צלבנים", אבל המחצית השנייה הייתה כולה של האורחת – יוליאן שאבוט צימק בכדור חופשי בדקה ה-48, פאביו קוואליארלה איזן את התוצאה בדקה ה-69 ותשע דקות לאחר מכן הוא בישל לפדריקו בונאצולי, שהשלים את המהפך והבטיח לסמפדוריה את שלוש הנקודות.

נאפולי – אודינזה 1:2

התכולים של ג'נארו גאטוסו שבו למקום השישי, בעוד האורחת עלתה למקום ה-15 הודות להפסד של טורינו, אך עדיין לא הבטיחה את ההישארות בליגה. רודריגו דה פול העלה את אודינזה ליתרון בדקה ה-22, אבל ארקדיוש מיליק איזן כעבור תשע דקות ובדקה ה-96, מתאו פוליטנו העניק לנאפולי ניצחון דרמטי.

גנואה – לצ'ה 1:2

הקרב בין שתי הקבוצות שגובלות בקו האדום הסתיים בניצחון חשוב לאדומים-כחולים, שהגדילו את הפער מהמפסידה לארבע נקודות. לצ'ה, שנותרה במקום ה-18, רשמה הפסד שני רצוף ורביעי בששת המחזורים האחרונים. אנטוניו סנאבריה הפרגוואי כבש את הראשון של המארחת בדקה השביעית. מרקו מנקוסו השווה רבע שעה בתוך המחצית השנייה, אך גבריאל הבקיע שער עצמי בדקה ה-81 והשאיר את האורחת בידיים ריקות.

תוצאות נוספות

ברשיה – ספאל 1:2
פיורנטינה – טורינו 0:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי