אטאלנטה צימקה שוב את הפער, צמד של זלאטן סידר למילאן ניצחון

זלאטן איברהימוביץ' | Alessandro Sabattini/Getty Images

הקבוצה הנהדרת של ג'אן פיירו גאספריני עלתה למקום השני וצימקה את הפער מהגברת הזקנה שבפסגה לשש נקודות בזכות שער בודד של מוריאל. השוודי בן ה-38 להט ב-1:2 של הרוסונרי אצל ססואולו

(גודל טקסט)

יובנטוס אתמול (שני) סגרה את המחזור ה-34 של הליגה האיטלקית עם 1:2 חשוב על לאציו, וכבר הערב המחזור ה-35 של הסרייה A נפתח עם שני משחקים. אטאלנטה עלתה למקום השני בזכות 0:1 על בולוניה. לאחר מכן, זלאטן איברהימוביץ' כיכב ב-1:2 של מילאן על ססואולו.

ססואולו – מילאן 2:1

מאז שחזרה מפגרת הקורונה מילאן לא טעמה את טעם ההפסד, וגם הערב אצל ססואולו הרוסונרי יצאו עם כל שלוש הנקודות. הקבוצה של סטפן פיולי נהנתה ממחצית ראשונה אדירה של הכוכב הכי גדול שלה – זלאטן איברהימוביץ'.

השוודי בן ה-38 הראה שוב שמקומו עדיין ברמות הגבוהות של אירופה, כאשר בדקה ה-19 הוא ברח לכל שחקני ההגנה ונגח כדור אדיר לשער של אנדראה קונסילי. מנגד, בדקה ה-42 פרנצ'סקו קאפוטו איזן מהנקודה הלבנה, אך זלאטן שמר שפן נוסף במחצית הזו ובתוספת הזמן השתחרר שוב מהשמירה, עבר קונסילי וגלגל לרשת את שער הניצחון. ססואולו נשארה בעשרה שחקנים עוד באותה מחצית לאחר שמהדי בוראביה הורחק בכרטיס צהוב שני.

שחקני מילאן | Alessandro Sabattini/Getty Images

אטאלנטה – בולוניה 0:1

הקבוצה הנהדרת של ג'אן פיירו גאספריני לא מוותרת ליובנטוס. בזכות שלוש הנקודות היא עלתה למקום השני וצימקה את הפער לשש נקודות מהגברת הזקנה שבפסגה, זאת כשנותרו תשע נקודות בקופה (למוליכה משחק חסר). זה היה משחק הליגה ה-13 ברציפות של המארחת ללא הפסד, כאשר מתוכם היא ניצחה בלא פחות מ-11.

המאמן גאספריני הורחק בדקה ה-36, אך הדבר לא מנע מקבוצתו לכבוש בדקה ה-63 בזכות סיומת נפלאה של לואיס מוריאל מקצה הרחבה אחרי בישול של דובאן ספאטה. הפעם, ההתקפה הטובה בליגה של אטאלנטה הסתפקה "רק" בשער אחד ומאזן הכיבושים שלה עומד על לא פחות מ-95. בולוניה נותרה במקום העשירי וספרה משחק חמישי ללא ניצחון.

לואיס מוריאל חוגג | Emilio Andreoli/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי