העברות: איברהימוביץ' מבוקש בפרמיירליג, ספאטה לאתלטיקו?

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Alessandro Sabattini/Getty Images

לידס מעוניינת בענק השבדי ובקבאני, הקולצ'ונרוס הגישו הצעה ראשונית על הקולומביאני של אטאלנטה ונדחו. וגם: האברץ יבקש לעזוב, אלאבה דורש שכר אסטרונומי והברזילאי של ריאל מדריד בדרך לגרמניה

(גודל טקסט)

שמועות (22.7)

* סאגת קאי האברץ צפויה לצבור תאוצה מחר, יום חמישי, כאשר באייר לברקוזן תפתח את אימוניה לקראת העונה הבאה. על פי "הבילד", כוכב הצעיר יגיע לאימון הבכורה כמתוכנן, אולם עוד קודם לכן צפוי להיכנס לשיחה עם בכירי המועדון כדי לבקש את השחרור לצ'לסי. בממלכה נטען שהבלוז יחלו לקדם את השיחות בקרוב.

* המנג'ר מיקל ארטטה אופטימי באשר לאפשרות שפייר אמריק אובמיאנג יאריך את חוזהו בארסנל, אבל הבוקר פורסם בספרד שהחלוץ, שחוזהו יסתיים בשנה הבאה, מקווה לעבור לברצלונה ועצר את המו"מ להארכת החוזה בלונדון.

* בספרד משוכנעים שפראן טורס יעבור למנצ'סטר סיטי. הווינגר של ולנסיה, שעל פי הדיווחים כבר התבשר על ידי העטלפים כי הוא רשאי לעזוב, יצטרך כעת לקוות שהסיטיזנס יגיעו לסיכום עם ולנסיה על סכום ההעברה.

* טוטנהאם עשויה לפנות לרומא עם הצעה בגובה 50 מיליון ליש"ט לרכישת ניקולו זאניולו.

ניקולו זאניולו
ניקולו זאניולו | Francesco Pecoraro/Getty Images

* בעלי לידס יונייטד אישר שאדינסון קבאני על הכוונת וכעת מתברר שגם זלאטן איברהימוביץ' הוותיק סומן על ידי העולה החדשה לפרמיירליג.

* השוער לוריס קאריוס, שעדיין שייך לליברפול, עשוי לעזוב סופית אחרי שלאחרונה בילה כמושאל בבשיקטאש. מונפלייה הצרפתית מעוניינת בשירותיו, אלופת אנגליה בשלב זה דורשת עבורו כ-10 מיליון ליש"ט.

* דויד אלאבה דורש שכר שנתי על סך 20 מיליון יורו כדי להאריך את חוזהו בבאיירן מינכן. בבוואריה מאוד רוצים להשאיר את האוסטרי, אולם טוענים שהוא לא יכול להשתכר יותר מהכוכבים תומאס מולר ורוברט לבנדובסקי.

* אתלטיקו מדריד על פי הדיווחים ויתרה סופית על אופציית אדינסון קבאני וכעת היא בוחנת את צירופו של דובאן ספאטה, חלוץ נבחרת קולומביה ואטאלנטה. על פי העיתונאי טנקרדי פלמרי, הצעה ראשונית בגובה 50 מיליון יורו כבר נדחתה על ידי הקבוצה מברגאמו.

דובאן ספאטה
דובאן ספאטה | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

* הקשר פייר אמיל הוייברג בדרכו לאברטון, אחרי שסאות'המפטון קיבלה את הצעת הטופיז בגובה 25 מיליון ליש"ט.

* הברזילאי בן ה-17 רינייר ז'סוס, שיגיע הקיץ לריאל מדריד אחרי שנרכש על ידה מפלמנגו, צפוי לצאת להשאלה בליגה הגרמנית.

* מנואל לוקאטלי, קשר ססאוסאולו, הבהיר כי ישמח לעבור ליובנטוס. לאחרונה נקשר שמו עם מעבר לאינטר, אך הוא סיפר כי ישמח לעבור לאלופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי