יובנטוס תוכל לחגוג אליפות מעשית: רק 0:0 בין אינטר לפיורנטינה​

פרנק ריברי מול רומלו לוקאקו | Marco Luzzani/Getty Images

הנראזורי שוב פספסו הזדמנות לעלות למקום השני והגברת הזקנה תוכל להבטיח אליפות תשיעית באופן כמעט ודאי מול אודינזה. 1:6 ענק לרומא על ספאל, ברשיה ירדה ליגה

קבוצות: נאפולי אינטר
(גודל טקסט)

המחזור ה-35 של הליגה האיטלקית נמשך היום (רביעי) עם שישה משחקים נוספים, כשבמוקד מפגשה של אינטר נגד פיורנטינה בסן סירו שהסתיים ב-0:0 ויובנטוס תוכל להבטיח אליפות מעשית מול אודינזה. עוד קודם לכן נאפולי פספסה הזדמנות לעלות למקום החמישי לאחר הפסד 2:1 מול פארמה באצטדיון אניו טרדיני. רומא שבה למקום החמישי לאחר 1:6 על ספאל. וברשיה ירדה לליגה השנייה לאחר הפסד 3:1 ללצ'ה.

אינטר – פיונרטינה 0:0

נראה שכל קבוצות הצמרת מסרבות לתת מאבק אמיתי על תואר האליפות מול יובנטוס. אחרי התיקו במחזור הקודם מול רומא, הנראזורי רצו לשוב למקום השני בסן סירו מול הסגולים. אבל גם הפעם הציגו יכולת לא משכנעת ולא הייתה רחוקה מלצאת בידיים ריקות. האורחת שנעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים, נותרה במקום ה-11.

ספאל – רומא 6:1

הג'יאלארוסי הוכיחו כי התיקו מול אינטר היה מכה קלה בכנף והערב הציגו את המשחק הטוב ביותר שלהם מול נועלת הטבלה האומללה שתשחק בקרוב מאוד בסרייה ב'. ניקולה קאליניץ' פתח את הסכר עם שער מהיר בדקה העשירית. ספאל הגיבה במהרה וכבשה את השער המצמק בדקה ה-24 מרגלי אלברטו צ'רי, אבל משם המאחרת כבר לא הגיבה. קרלס פרס כבש שער סולו אדיר בדקה ה-38, אלכסנדר קולארוב הכניע את קרלו לטיצה בדקה ה-47, ברונו פרס הוסיף צמד (52, 75), וניקולו זאניולו עם הדובדבן שבקפצת רץ לאורך חצי מגרש ובעט לחיבור.

פארמה – נאפולי 1:2

בזכות זכייתה בגביע, נאפולי תשחק בכל מקרה בליגה האירופית, אבל הקבוצה של ג'אנרו גאטוסו רוצה להמשיך ברצף החיובי ולהידבק למילאן הנמצאת במקום החמישי, אך רשמה הפסד מפתיע במיוחד באצטדיון אניו טרדיני. הכל התחיל בדקה ה-45 כאשר אלברטו גראסי ספק הוכשל ברחבה, וג'אנלוקה קפרארי. השוויון של נאפולי הגיע גם הוא מפנדל – לאחר נגיעת יד של שחקן ברשיה – לורנצו אינסינייה קבע 1:1 בדקה ה-54. חשבתם שזה הסוף? תחשבו שוב. בדקה ה-87 דיאן קולוסבסקי נפל ברחבה אחרי דחיפה של קאלידו קוליבאלי והשבדי אשר שייך ליונבטוס "נקם" את ההפסד של קבוצתו החדשה בגמר הגביע עם פנדל מדויק שלישי במשחק.

תוצאות נוספות

לצ'ה – ברשיה 1:3

סמפדוריה – גנאוה 2:1

טורינו – ורונה 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי