בשירות יובנטוס: 1:1 בין מילאן לאטאלנטה

מרטן דה רון, זלאטן איברהימוביץ' | Marco Luzzani/Getty Images

הקבוצה של גספריני פספסה הזדמנות לצמק את הפער מהגברת הזקנה לשלוש נקודות. צ'להאנולו כבש שער אדיר, ספאטה השווה. מלינובסקי החמיץ פנדל

קבוצות: מילאן אטאלנטה
(גודל טקסט)

המחזור ה-36 של הליגה האיטלקית נפתח הערב (שישי) עם קרב סופר מסקרן בין אטאלנטה למילאן, בסיומו שתי הקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות לאחר 1:1. בכך, הקבוצה של ז'אן פיירו גספריני, שנמצאת במקום השני, צימקה את הפער מיובנטוס הראשונה לחמש נקודות, אך לא לשלוש כפי שרצתה ולא הלחיצה אותה מספיק.

עם זאת, היא מנעה מהגברת הזקנה לחגוג את האליפות עוד בטרם שתשחק ביום ראשון, כי אם אטאלנטה הייתה מפסידה ואינטר מחר מאבדת נקודות לגנואה – הביאנקורי היו מוכתרים. כעת, הקבוצה של מאוריציו סארי תצטרך להשלים את העבודה בראשון מול סמפדוריה.

בסך הכל המשחק היה מאוזן, כשאטאלנטה הייתה קצת יותר מסוכנת. הקאן צ'להאנולו העלה את מילאן ליתרון בדקה ה-14 בזכות כדור חופשי אדיר מהאגף השמאלי. כולם ציפו להגבהה, אך הטורקי בבעיטה פנטסטית הפתיע את כולם וכבש.

הקאן צ'להאנולו חוגג | Marco Luzzani/Getty Images

לוקאס ביליה ביצע עבירה ברחבת הרוסונרי ואטאלנטה זכתה בפנדל בדקה ה-26. רוסלן מלינובסקי בעט כדור חזק, אך ג'אנלואיג'י דונארומה הדף ושמר את היתרון אצל הקבוצה של סטפנו פיולי. הוא לא החזיק עוד הרבה זמן, כי שמונה דקות לאחר מכן הגיע ה-1:1.

כובש השער היה דובאן ספאטה, שהגיע ראשון לריבאונד ברחבה אחרי בעיטה של רמו פרויילר וסיפק בעיטה מדויקת לרשת. התוצאה נותרה בעינה עד לסיום, כשמילאן עדיין נמצאת במקום השישי המוביל לליגה האירופית בסיום העונה. עם זאת, נאפולי תוכל לצמק ממנה את הפער לנקודה אחת בלבד – שני משחקים לסיום העונה, זאת אם הקבוצה של ג'נארו גאטוסו תגבור מחר על ססואולו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי