איברהימוביץ': "חושבים שהקריירה שלי נגמרה? אני רק מתחמם"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Claudio Villa/Getty Images

חלוץ מילאן העלה סרטון לאינסטגרם ובו שלל פרישה בתום העונה: "אתם לא מכירים אותי. כל חיי נאלצתי להילחם כי אף אחד לא האמין בי. הפכתי לבנאדם חכם וחזק יותר". צפו בקליפ של השבדי

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

אחד מסימני השאלה הגדולים שנותרו לנו לקראת עונת 2020/21 הוא עתידו של זלאטן איברהימוביץ', שעדיין לא החליט האם להמשיך במילאן ואף עלו מספר דיווחים שהחלוץ האגדי שוקל פרישה, אולם כעת נראה שלגבי העניין השני בינתיים אנחנו לא צריכים לדאוג.

החלוץ השבדי בן ה-38 העלה היום (שבת) בשעות הבוקר לרשתות החברתיות סרטון מעצים כמו שרק הוא יודע, כאשר המסר המרכזי שדאג להעביר שהוא לא מתכוון להיעלם בזמן הקרוב: "אתם חושבים שהקריירה שלי תסתיים בקרוב? אתם לא מכירים אותי. כל חיי נאלצתי להילחם – אף אחד לא האמין בי ולכן הייתי צריך להאמין בעצמי", אומר איברהימוביץ' בסרטון.

"יש אנשים שרצו לשבור אותי, הם פשוט חיזקו אותי. היו כאלה שניסו לנצל אותי, זה הפך אותי לחכם יותר. אתם חושבים שסיימתי? יש לי דבר אחד לומר לכולכם: אני לא כמוך. אני זלאטן איברהימוביץ' ואני רק מתחמם".

עדיין לא ברור אם מטרת הסרטון הייתה להעביר מסר לקהל הרחב או למילאן בפרט. כזכור החלוץ מסיים את חוזהו במילאן בקיץ וטרם ברור אם ימשיך בעיר האופנה. מאז שב לרוסונרי מלוס אנג'לס גלאקסי בינואר 2020, כבש השבדי 7 שערים ו-4 בישולים ב-16 משחקים בקבוצה ולא פחות חשוב מכך – הפך את כל השחקנים סביבו לטובים יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי