אינטר במקום השני אחרי 0:3 על גנואה, לוקאקו כיכב עם צמד

שחקני אינטר | Claudio Villa - Inter/Inter via Getty Images

הנראזורי קיזזו את הפער מיובנטוס ל-4 נקודות. הבלגי הצטיין, סאנצ'ס הוסיף שער משלו לאחר שנכנס כמחליף וסיבך את המארחת בתחתית. נאפולי גברה על ססואולו, לה נפסלו ארבעה שערים. 1:2 לפארמה על ברשיה.

(גודל טקסט)

המחזור ה-36 בליגה האיטלקית יצא לדרך כבר אתמול (שישי) והערב ישנם שלושה משחקים נוספים. במוקד, אינטר טיפסה למקום השני בטבלה עם 0:3 יקר אצל גנואה. במשחק המוקדם, ברשיה שכבר ירדה לסרייה א' במחזור שעבר – נכנעה 2:1 לפארמה בביתה. בהמשך: נאפולי תארח את ססואולו (22:45).

גנואה – אינטר 3:0

אינטר שמה מאחור רצף של שתי תוצאות תיקו עם ניצחון חשוב מאוד אצל גנואה, ובכך הנראזורי טיפסו למקום השני בטבלה וקיזזו את הפער מיובנטוס ל-4 נקודות בלבד, כאשר נותרו שני משחקים לסיום העונה. למרות היכולת הטובה במשחקים האחרונים, אנטוניו קונטה בחר להושיב את אלכסיס סאנצ'ס על הספסל, כאשר רומלו לוקאקו ולאוטרו מרטינס קיבלו את הקרדיט בחלק הקדמי, כשכריסטיאן אריקסן פתח מתחתיהם.

מנגד, גנואה הייתה צריכה את הנקודות כדי לקבל אוויר במאבקי התחתית ולהבטיח עונה נוספת בסרייה A. כאמור, הנקודות נסעו חזרה למילאנו לאחר שלוקאקו התרומם בדקה ה-34 לכדור גובה של כריסטיאנו ביראגי ונגח לרשת בקלילות את שערו ה-22 העונה.

רומלו לוקאקו | Paolo Rattini/Getty Images

המארחת לחצה בהמשך המשחק עם כל הכלים שלה, אך בחלק האחרון של המגרש היא נכשלה פעם אחר פעם. בדקה ה-83 אינטר יצאה להתקפה נדירה ביחס למחצית השנייה ועקצה בפעם השנייה – ויקטור מוזס פרץ על האגף וסידר לסאנצ'ס המחליף שער משלו. הקינוח הגיע בתוספת שלוקאקו רץ כל הדרך לשער, חלף על כל שחקני ההגנה והשלים צמד במשחק.

נאפולי – ססואולו 0:2

הקבוצה של ג'נארו גאטוסו התאוששה מההפסד לפארמה וצימקה את הפער ממילאן השישית לנקודה בלבד. מנגד, הירוקים-שחורים שעד לא מזמן היו הקבוצה החמה באיטליה, רשמו הפסד שני רצוף אחרי שנפסלו להם לא פחות מארבעה שערים במשחק אחד. אלסייד היסאי האלבני העלה את התכולים ליתרון בדקה השמינית ואלאן חתם את התוצאה הסופית בדקה ה-94.

ברשיה – פארמה 2:1

המארחת שניצחה רק פעמיים ב-2020, כבר נפרדה מהסרייה א' לפני שלושה ימים אך רצתה לפחות להחזיר חלק מכבודה האבוד. במחצית הראשונה המשחק היה שווה כוחות. בדקה ה-48 פארמה, שהחזיקה יותר בכדור כמעט כבשה – ג'יאנלוקה קפרארי מצא את הקורה עם העקב לאחר כדור רוחב מצוין. כעבור 10 דקות האורחת כבר עלתה ליתרון – מתאו דרמיאן כבש שער ליגה ראשון אחרי מבישול של דיאן קולוסבסקי.

ברשיה לא ויתרה ונהנתה משגיאה גדולה בהגנת האורחת. דניאלה דסנה איזן כעבור ארבע דקות בבעיטה מסובבת מול השוער. ברשיה הגיעה למצב נפלא כדי לבצע מהפך אבל פלוריאן אייה לא יסלח לעצמו על הסיומת הכושלת באחד על אחד. עשר דקות לסיום ברשיה נענשה כאשר קולסבסקי שכבר בישל כזכור – סובב כדור נהדר לקורה ופנימה.

שחקני פארמה חוגגים. לא התחשבו במצב היריבה | Emilio Andreoli/Getty Images

הקבוצה של סנדרו טונאלי, תפגוש עד לסיום העונה את לאציו בחוץ ואת סמפדוריה בבית ותקווה להיפרד מהסרייה א' בטעם טוב. תהיו בטוחים שהקשר הצעיר הנפלא, שעבורו מדובר במשחקי פרידה – ימשיך להיות מחוזר על ידי קבוצות הצמרת. פארמה, שחזרה די רע מפגרת הקורונה, כבר מחברת ניצחון שני ברציפות (מדורגת במקום העשירי). בעוד שלושה ימים תארח את אטאלנטה ואת העונה היא תסיים במשחק חוץ נגד לצ'ה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי