שלושער לאימובילה בדרך לנעל הזהב, 1:5 ללאציו

צ'ירו אימובילה חוגג. זקוק לשער נוסף | Pier Marco Tacca/Getty Images

החלוץ להט בניצחון על ורונה והשתווה ללבנדובסקי במאבק על התואר הנכסף. לצ'ה התקרבה לירידה אחרי הפסד לבולוניה, רומא גברה 1:2 על פיורנטינה. טורינו שרדה בליגה

(גודל טקסט)

המחזור ה-36 של הליגה האיטלקית יגיע לסיומו הערב (ראשון). במשחק המוקדם של היום, לצ'ה התקרבה לירידה אחרי הפסד 3:2 לבולוניה. בנוסף, לאציו הביסה 1:5 על ורונה כש צ'ירו אימובילה כבש שלושער והתקרב לזכייה בנעל הזהב. כמו כן, רומא גברה 1:2 על פיורנטינה, טורינו הבטיחה הישארות עם 1:1 מול ספאל ואודינזה ניצחה 0:1 את קליארי.

ורונה – לאציו 5:1

לאציו כבר מזמן מחוץ למאבק האליפות, למרות שלפני פגרת הקורונה הייתה המתחרה העיקרית של יובנטוס בקרב על התואר. כעת היא חיברה ניצחון שני ברציפות, כשהיא כרגע במקום הרביעי, והביסה את הקבוצה מהמקום התשיעי. סיפור המשחק היה צ'ירו אימובילה, שכבש שלושער ועלה למאזן של 34 שערי ליגה – ארבעה יותר מכריסטיאנו רונאלדו בפסגת הטבלה. אבל חשוב מכך, כעת הוא השתווה לרוברט לבנדובסקי בקרב על נעל הזהב – ואם יכבוש שער אחד בלבד בשני המחזורים שנותרו עד לסיום העונה יזכה בתואר הנכסף.

סופיאן אמרבט העלה את המארחת ליתרון בפנדל בדקה ה-38, ואימובילה השווה בפנדל משלו בדקה ה-45+2. סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' השווה בכדור חופשי נהדר בדקה ה-56 ובדקה ה-62 זה כבר היה 1:3, כשהפעם חואקין קוראה התכבד בכיבוש. השער השני של אימובילה והרביעי של לאציו היה גם היפה במשחק, והוא הגיע בדקה ה-83. החלוץ קיבל כדור על בצדה השמאלי של הרחבה ובנגיעה אחת מהממת תוך כדי ריצה סובב את לחיבורי הפינה הרחוקה וסיפק שער יפהפה. החלוץ האדיר השלים שלושער בדקה ה-90+3 מפנדל נוסף.

צ'ירו אימובילה | Pier Marco Tacca/Getty Images

רומא – פיורנטינה 1:2

הג'אלורוסי כבר לא יגיעו לליגת האלופות, אך התקרבו להבטחת המקום בליגה האירופית בעונה הבאה כאשר התבססו במקום החמישי. הסגולים, מנגד, נותרו במקום ה-12. ג'ורדן ורטו העלה את המארחת ליתרון בפנדל בדקה ה-45, ניקולה מילנקוביץ' השווה בנגיחה פנטסטית מכדור קרן בדקה ה-54, אך אדין דז'קו הכריע בפנדל נוסף בדקה ה-86.

שחקני רומא חוגגים | Matteo Ciambelli/NurPhoto via Getty Images

בולוניה – לצ'ה 2:3

אחרי שהאורחת ניצחה את ברשיה במחזור הקודם ולקחה שלוש נקודות חשובות, כעת היא חזרה להפסיד והתקרבה לירידה. לצ'ה נמצאת כרגע במקום ה-18, מתחת לקו האדום, במרחק של ארבע נקודות מגנואה מהמקום ה-17 – זאת כשנותרו שש נקודות בלבד בקופה. כבר בדקה השנייה המארחת עלתה ל-0:1 משער של רודריגו פלאסיו, ובדקה החמישית היא כבר הייתה ב-0:2 מבעיטה נפלאה של רוברטו סוריאנו מ-25 מטרים.

מרקו מנקוסו צימק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה מקרוב ובדקה ה-66 הקאמבק הושלם והתוצאה עמדה על 2:2 בזכות ביצוע נהדר של פיליפו פאלקו, שפרץ האגף הימני, חתך למרכז ובבעיטה מצוינת ברגל שמאל השווה את התוצאה. בדקה ה-90+3 הגיע הסיום הדרמטי והכואב מבחינת לצ'ה, כשהיא ספגה שער מכריע קליל למדי של מוסא בארו מתוך הרחבה אחרי שהימרה ויצאה כמעט עם כל השחקנים קדימה – ושילמה על כך ביוקר.

פיליפו פאלקו נופל | Mario Carlini / Iguana Press/Getty Images

תוצאות נוספות

קליארי – אודינזה 1:0
ספאל – טורינו 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי