רביעי באיטליה: רונאלדו יקבל מנוחה, אימובילה ייגע בנעל הזהב?

כריסטיאנו רונאלדו. זה הזמן לנוח | Marco Luzzani/Getty Images

על אף רצונו לסיים כמלך השערים, סארי צפוי שלא לסכן את הכוכב לאחר שיובה כבר זכתה באליפות. סגל חסר לביאנקונרי נגד קליארי. חלוץ לאציו זקוק לשער אחד נגד ברשיה כדי לעקוף את לבנדובסקי. מילאן יוצאת לסמפדוריה

(גודל טקסט)

הליגה האיטלקית נכנסת ל-180 הדקות האחרונות של העונה. המחזור ה-37 בסרייה א' ייצא לדרך הערב (שלישי) עם שני משחקים ויושלם מחר (רביעי) עם שמונה משחקים נוספים. השאלות הפתוחות הן לגבי היורדת השלישית לסרייה ב' – גם ניצחון של לצ'ה על אודינזה עשוי שלא להספיק אם גנואה תנצח אף היא (את ססואלו); מי תסיים במקום השני אחרי יובנטוס; וגם כמובן הקרב על מלכות השערים.

קליארי – יובנטוס (22:45)

הגברת הזקנה זכתה השבוע באליפות התשיעית ברציפות אחרי 0:2 על סמפדוריה והראש של מאוריציו סארי כבר נמצא במשחק הגומלין נגד ליון. לפי הדיווחים ב"גאזטה דלה ספורט", כריסטיאנו רונאלדו עשוי לקבל מנוחה על אף שהוא נלחם עם צ'ירו אימובילה על מלכות השערים. מי שייעדר בוודאות הוא פאולו דיבאלה שנפצע במחזור האחרון ויקווה להיות כשיר למשחק נגד ליון.

בכלל, הגברת הזקנה תגיע בהרכב חסר לגמריי. גם שחקנים כמו דוגלאס קוסטה ומתייס דה ליכט לא יסוכנו, כאשר הקשר אדריאן ראביו שנמצא בכושר טוב – יחמיץ את המשחק בגלל כרטיסים צהובים. המארחת, שלא ניצחה כבר שמונה מחזורים, תחסר בין היתר את ראג'ה ניינגולאן הפצוע.

בינתיים, אגדת העבר של המועדון, מישל פלאטיני, שיבח את דיבאלה: "הסגנון שלו דומה הרבה יותר למראדונה מאשר אני. לא אומר שיש לו את הכישרון שלו כמובן אבל סגנון המשחק שלו מלהיב".

לאציו – ברשיה (20:30)

על הנייר מדובר במשחק נוח במיוחד עבור אימובילה בדרך לזכייה בתואר נעל הזהב. החלוץ האיטלקי שהרשית שלושער במחזור הקודם ועלה ל-34 כיבושים, נמצא בשוויון עם רוברט לבנדובסקי מבאיירן מינכן וכעת הוא פוגש את הקבוצה שכבר נשרה לליגת המשנה. אימובילה הבקיע העונה 37 שערים בעוד עונת השיא שלו בכל המסגרות הייתה לפני שנתיים, אז כבש 41 שערים. לוקאס לייבה הפצוע ייעדר וגם סנאד לוליץ'.

צ'ירו אימובילה חוגג. זקוק לשער נוסף | Pier Marco Tacca/Getty Images

טורינו – רומא (22:45)

רומא מגיעה בכושר מצוין לאחר שניצחה בחמישה מששת משחקיה האחרונים וכבשה 18 שערים. הקבוצה תוכל להבטיח את המקום החמישי אם תנצח. בתוך כך, דווח כי הג'ילארוסי יגישו הצעה לחוזה חדש לניקולו זאניולי ולורנצו פלגריני. בקבוצה רוצים להבטיח את הישארותו של הקשר האיטלקי המוכשר ששב מפציעה ארוכה לא מזמן ויציעו לו בונוס מיוחד לפי שערים ובישולים. היריבה, מנגד, כבר הבטיחה את הישארותה בליגה ומגיעה נטולת לחץ.

סמפדוריה – מילאן (20:30)

מאז החזרה מהפגרה רשמה מילאן שבעה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו והיא בכושר מעולה. במחזור האחרון נתקעה עם 1:1 בסן סירו נגד אטאלנטה החזקה. הרוסונרי פרסמו את החולצה החדשה לקראת העונה הבאה, עם נותנת החסות פומה, והופעתו של זלאטן איברהימוביץ' בסרטון, בין היתר, פתחה גל של ספקולציות לכך שזו החותמת הסופית שימשיך בקבוצה.

לקראת המשחק, סטפאנו פיולי דיבר על החיזוק שביצעה הקבוצה בינואר: "איברה שיפר אותנו בהרבה מובנים על המגרש ונתן לנו פתרונות שלא היו לנו. יש לנו נוכחות חשובה הן ברמה הפיזית והן ברמה הטכנית. הוא יוצר הרבה מקום לחבריו לקבוצה והיה מכריע. אנחנו דנים על העתיד וגם לגבי זלאטן. גם סימון קיאר ייצב את ההגנה שלנו ואנחנו שמחים שהוא הגיע".

"אנחנו מרוצים מהביצועים נגד אטאלנטה שהיא קבוצה חזקה מאוד, היינו איכותיים. זו תקופה מעייפת אבל אנחנו נראים טוב. יש לנו אמונה וביטחון עצמי. אנחנו מאמינים שנוכל להשיג את המקום החמישי, זה לא תלוי בנו. אנחנו לא רוצים לשחק במוקדמות".

במשחקים נוספים: ורונה – ספאל (20:30), ססואלו – גנואה (20:30) אודינזה – לצ'ה (20:30), פיורנטינה – בולוניה (22:45)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי