קונטה: "צירוף מסי? אני גם רוצה שחקנים ב-450 מיליון יורו"

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

לאחר 0:2 על נאפולי, מאמן אינטר שוב נשאל על השמועות לפיהן הקבוצה תנסה להחתים את כוכב ברצלונה: "יותר קל להזיז את כיכר הדואומו מאשר להעביר אותו למילאנו". גאטוסו לקראת ברצלונה: "חסר לנו הסכין בין השיניים"

קבוצות: נאפולי אינטר
(גודל טקסט)

אינטר עברה את המכשול הראשון מבין שניים בקרב על המקום השני. הקבוצה של אנטוניו קונטה הכניעו אמש (שלישי) 0:2 את נאפולי ושבו למקום השני, בזכות יתרון נקודה על אטאלנטה – אצלה היא תתארח במחזור סיום העונה של הליגה האיטלקית ביום שבת.

דנילו ד'אמברוסיו העלה את הנראזורי על לוח התוצאות כבר בדקה ה-11, לאוטרו מרטינס עם שערו ה-14 העונה בסרייה A הכפיל את התוצאה עמוק בתוך המחצית השנייה – ואת השער חגג בתנועת "תמשיכו לדבר" על רקע הפרסומים הרבים על עתידו, ובעוד המארחת עשתה צעד משמעותי לעבר הבטחת המקום השני, נאפולי של ג'נארו גאטוסו עלולה בסוף המחזור ה-37 להישאר סופית מחוץ לשש הראשונות, אך היא הבטיחה את מקומה בליגה האירופית בזכות הזכייה בגביע בחודש שעבר.

קונטה טען בסיום: "פגשנו קבוצה חזקה מאוד, היחידה למעשה שהצליחה להטריד את יובנטוס בשנים האחרונות. היינו חייבים לנצח אחרי שאטאלנטה גברה על פארמה (ועלתה על חשבונה זמנית למקום השני) וזה היה חשוב שעמדנו בלחץ, הגנו טוב וניצחנו. אני מאוד מרוצה".

לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

קונטה גם התבקש להביע את דעתו בסוגיית ליאו מסי, אחרי שפורסם מוקדם יותר השבוע על כך שהמועדון ינסה לצרפו בקיץ 2021: "אני תמיד מנסה לחזק את הקבוצות שלי, אבל זה מאוד מפריע לי כשלא מספרים את האמת. כמובן שהייתי רוצה את ליאו מסי, אבל אני גם רוצה לצרף שחקנים ב-450 מיליון יורו וזה לא אפשרי. יותר קל להזיז את כיכר הדואומו מאשר להעביר את מסי למילאנו".

מן העבר השני, גאטוסו חושש לאחר שנאפולי שלו רשמה הפסד חוץ שני רצוף, 12 יום בלבד לפני המשחק נגד ברצלונה בשמינית גמר ליגת האלופות (1:1 במשחק הראשון: "אנחנו צריכים לעשות את הסוויץ', אני מצפה ליותר. היינו העונה במצב לא קל והתאוששנו וגם היו לנו הופעות טובות מאז גמר הגביע, אבל חסר לנו הסכין הזה בין השיניים…אנחנו מדברים יותר מדי בזמן המשחק, אם להעביר את הכדור ימינה או שמאלה, אלה לא דברים טובים".

עוד אמר גאטוסו לקראת המפגש בקאמפ נואו: "להגיד לכם שנשחק עם קאייחון, מרטנס ואינסינייה? הם נתנו המון למועדון, אבל עוד מוקדם לומר. צירוף אוסימן? נדבר על כך בזמן המתאים".

ג'נארו גאטוסו
ג'נארו גאטוזו | Marco Luzzani/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי