איברהימוביץ' כיכב עם צמד ובישול, אימובילה עבר את לבנדובסקי​

צ'ירו אימובילה, חואקין קוריאה | Media/Getty Images

השבדי כבש את השער הכי מהיר שלו במדי במילאן, סידר לצ'להאנולו את השני והוסיף עוד גול ב-1:4 על סמפדוריה. האיטלקי בדרך להבטיח את נעל הזהב עם שערו ה-35, לאציו ניצחה 0:2 את ספאל

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

המחזור ה-37 והלפני האחרון של הסרייה א' ננעל הערב (רביעי) מיד בתום המשחק של יובנטוס שהפסידה 2:0 אצל קיליארי, שלושה ימים אחרי שזכתה באליפות תשיעית ברציפות. עוד קודם לכן נערכו חמישה משחקים במקביל כשבמוקד ה-1:4 של מילאן על סמפדוריה. לאציו השיגה 0:2 על ברשיה וססאולו המלהיבה דרסה 0:5 את גנואה, שעדיין לא הבטיחה הישארות בשל ניצחון 1:2 של לצ'ה באודינזה.

סמפדוריה – מילאן 4:1

עדיין לא ידוע אם זלאטן איברהימוביץ' ימשיך עונה הבאה במילאן, אבל השבדי בן ה-38 הוכיח לנו בפעם המי יודע כמה שהוא עדיין שייך לטופ העולמי כאשר כמעט לבדו הוביל את הרוסונרי לניצחון ענק על סמפדוריה. זלאטן כבש את שערו המהיר ביותר בתולדות מילאן כאשר נגח לרשת של האורחת אחרי 3:20 דקות בלבד.

מילאן הורידה את הקצב עד הדקה ה-54, אז השבדי הפעם בישל להקאן צ'להאנולו את השני וכעבור ארבע דקות בלבד השניים החליפו תפקידים, כאשר הטורקי סידר לשבדי את השני שלו במשחק. סמפדוריה קיבלה הזדמנות לצמק בדקה ה-78 לאחר שקיבלה פנדל גבולי בעזרת ה-VAR, אך דונארומה ג'יאנלואיג'י עצר את הבעיטה של גונסאלו מארוני. שלוש דקות לסיום קריסטופר אסקילדסן בן ה-19 כבש לבסוף את השער המצמק עם בעיטה אדירה לחיבורים, אבל בתוספות הזמן לאו הגיב עם שער יפה לא פחות.

לאציו – ברשיה 0:2

עוד לפני החזרה מפגרת הקורונה קיוותה לאציו לסיים את העונה עם תואר האליפות אך ככל הנראה היא תסתפק רק בתואר האישי של צ'ירו אימובלה שחלף על פני רוברט לבנדובסקי בדרך לתואר נעל הזהב לאחר כבש את שערו ה-35 בדקה ה-83, עוד קודם לכן בישל לחואקין קוריאה את שער היתרון (17).

תוצאות נוספות

ססואלו – גנואה 0:5

אודינזה – לצ'ה 2:1

ורונה – ספאל 0:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי