אלופה לא גאה: יובנטוס הפסידה 2:0 לקליארי

כריסטיאנו רונאלדו | Filippo Alfero - Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

רונאלדו פתח בהרכב וניסה להיצמד לאימובילה, אך לא היה מספיק חד, כמו יתר חבריו שסבלו מנפילת מתח. הרוסובלו השיגו ניצחון ביתי הודות לשערים של גאגליאנו וסימאונה. רומא גברה 2:3 על טורינו והבטיחה את המקום ה-5

(גודל טקסט)

אחרי שקיבלנו במה הראשונה הופעות יחיד של זלאטן איברהימוביץ' ב-1:4 של מילאן על סמפדוריה, ואת שערו ה-35 של צ'ירו אימובילה שבדרך הבטוחה לזכייה בנעל הזהב, נערכו שלושה משחקים מאוחרים שנעלו את המחזור ה-37 בסרייה א'. יובנטוס שזכתה באליפות רק לפני שבוע חוותה נפילת מתח והפסידה 2:0 בקליארי, רומא הבטיחה את המקום החמישי לאחר 2:3 על טורינו ופיורנטינה השיגה 0:4 קליל על בולוניה.

קליארי – יובנטוס 0:2           

אחרי שהבטיחה את האליפות במחזור שעבר הודות ל-0:2 מול סמפדוריה, לגברת הזקנה נותרה רק עוד מטרה אחת בסרייה א' – לעזור לכריסטיאנו רונאלדו לזכות בתואר מלך השערים בליגה ובנעל הזהב, משימה שנראתה כמעט בלתי אפשרית בעקבות שערו ה-35 של אימובילה, אך בכל זאת הפורטוגלי שרחוק ארבעה שערים מהאיטלקי פתח בהרכב. לצערו של רונאלדו הוא לא מצא את הרשת, כמו יתר חבריו ודווקא המארחת מהחלק התחתון, הייתה זו שיצאה עם מלוא הנקודות.

כבר בדקה השמינית קליארי עלתה ליתרון לאחר שלוקה גאגליאנו בן ה-20 ניצל בלבול בהגנה ודחק מקרוב. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה הגיע תורו של גאגליאנו לבשל ג'ובאני סימאונה שבעט ללא יותר מדי עוצמה, אבל ג'אנלואיג'י בופון לא היה מספיק ערני וספג באשמתו הישירה. בעקבות התוצאה המפתיעה, קליארי עלתה למקום ה-13, הגברת הזקנה מנגד, תנסה לא לסיים עונה עם טעם חמוץ מול רומא.

טורינו – רומא 3:2

בשל עוד ניצחון של מילאן, רומא ידעה שהיא תזדקק לשלוש נקודות בטורינו כדי להבטיח עוד הערב את המקום החמישי, ואמנם היא הזיעה לא מעט בדרך, אך לבסוף עשתה זאת עם משחק קצבי במיוחד. דווקא המארחת עלתה ראשונה על לוח התוצאות כבר בדקה ה-14 לאחר שאלכס ברנגר חלף על פני פאו לופס וכבש מול השער החשוף. ג'יאלארוסי הגיבו במהרה והפכו תוך תשע דקות בלבד בעקבות גול 16 במספר של אדין דז'קו (16) ונגיחה מדויקת של כריס סמולינג (23) מכדור קרן של קרלס פרס. בחצי השני אמאדו דיאוורה כבש את השלישי של רומא בדקה ה-61 בזכות פנדל מדויק, טורינו מנגד הגיבה עם שער מהיר של ווילפריד סטפן סינגו כעבור חמש דקות, אך לא מצאה את השוויון עד שריקת הסיום.

תוצאה נוספת

פיורנטינה – בולוניה 0:4

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי