הרכש היקר בתולדותיה: נאפולי החתימה את ויקטור אוסימן

ויקטור אוסימן | נאפולי, רשמי

מחזיקת הגביע האיטלקי צירפה את החלוץ הניגרי בן ה-21, שהגיע מליל תמורת כ-60 מיליון יורו ושמו נקשר גם עם ליברפול ומנצ'סטר יונייטד. ילבש את החולצה מספר 9

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

לליגה האיטלקית עדיין נותר מחזור אחד, אבל נאפולי כבר עומלת על בניית הסגל לעונה הבאה והיום (שישי) הקבוצה מדרום איטליה הודיעה על החתמת הרכש היקר בתולדותיה: החלוץ ויקטור אוסימן הצטרף לתכולים בחוזה לחמש שנים ועבר מליל תמורת כ-60 מיליון יורו כולל בונוסים, כך על פי דיווחים שונים, מה שהופך את הניגרי גם לאחד האפריקאים היקרים בכל הזמנים. במסגרת העסקה, נאפולי שלחה לקבוצה הצרפתית את השוער אורסטיס קארנזיס.

סכום ההעברה של אוסימן בן ה-21 עקף את זה ששילמה נאפולי עבור הירווינג לוסאנו, שנרכש בקיץ שעבר מפ.ס.וו איינדהובן תמורת 38 מיליון יורו לפני בונוסים. שמו של החלוץ נקשר בתקופה האחרונה עם מספר קבוצות פרמיירליג, ביניהן ליברפול, מנצ'סטר יונייטד וארסנל, אולם נאפולי הייתה הקבוצה היחידה שהגישה הצעה קונקרטית. אוסימן, שהגיע לליל אשתקד משרלוראה הבלגית, כבר העונה 18 שערים ובישל שישה נוספים במדים של ליל.

הניגרי כבר עבר את המבדקים הרפואיים לפני כשבועיים ויוצג בקבוצתו החדשה לאחר שיחזור מחופשת הקיץ, כאשר בעונה הקרובה הוא ילבש את החולצה מספר 9 שהייתה שייכת לפרננדו יורנטה. "לא יכול לחכות ללבוש את החולצה הסמלית הזו, תודה על קבלת הפנים החמה", מסר אוסימן באמצעות חשבון הטוויטר שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי