קונטה במתקפה על הנהלת אינטר: "לא זכיתי לגיבוי. אעשה חושבים"

אנטוניו קונטה | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

רגע לאחר שהנראזורי הבטיחו את המקום השני בטבלה, המאמן אישר שעזיבה נמצאת על הפרק: "כשתסתיים הליגה האירופית, נעשה הערכות לעונה הבאה. לא אהבתי את מה שעשו לשחקנים שלי ולי"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

דקות ספורות לאחר שאינטר הבטיחה את המקום השני בתום עונת 2019/20 בליגה האיטלקית עם 0:2 יקר ומרשים מאוד בחוץ על אטאלנטה, המאמן שלה, אנטוניו קונטה, סיפק ריאיון יוצא דופן.

קונטה, כידוע, הגיע למילאנו לפני כשנה בניסיון להחיות את הפרויקט של הנראזורי ואחרי שנתיים רצופות שהמועדון סיים במקום הרביעי גם הצליח לשדרג את המיקום ואפילו לדגדג את יובנטוס, אבל למרות כל זאת פורסמו לאחרונה דיווחים על אי שביעות רצון מהתבטאויותיו ומהתנהגותו ואפשרות שהוא יוחלף.

כעת, רגע לאחר שריקת הסיום של העונה באיטליה ולקראת משחקי הליגה האירופית בשבוע הבא גרמניה, המאמן לא חסך בביקורת נגד הנהלת המועדון וירה ולמעשה הותיר את השאלה על עתידו פתוחה: "כשתסתיים הליגה האירופית, נעשה הערכות לעונה הבאה. אני אעשה את שלי והמועדון את שלו".

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | Emilio Andreoli/Getty Images

עוד אמר קונטה בניסיון להשוות את מצב המועדון לזה של יובנטוס, קבוצה שזכה בתשע אליפויות רצופות: "מכל נקודת מבט אפשרית, הייתה לנו עונה מאוד קשה. היו המון ביקורות עלינו לא אהבתי בכלל את מה שעשו לבחורים שלי ולפעמים גם את מה שעשו לי. העבודה של השחקנים לא זכתה להערכה וגם לא העבודה שלי. לא זכיתי לגיבוי מההנהלה ועם הנשיא שוחחתי, אבל הוא בסין…אני לא אוהב את זה שלא נמצאים איתך גם ברגעים הקשים.

"סיימנו נקודה פחות מיובנטוס (82 לעומת 83), עם 43 מחוץ לבית, עם ההגנה הכי טובה (36 שערי חובה), ההתקפה השנייה הכי טובה (81 שערי זכות), הפסדנו הכי מעט משחקים בליגה (ארבעה בלבד). אלה מספרים שלא היו הרבה זמן ומגיע כל הכבוד לשחקנים שהתמודדו עם המון קשיים. אז איך אנחנו עדיין בפער מהם? יובנטוס מראה במשך תשע שנים רצופות שהיא חזקה יותר מכולן – היא עובדת כדי להשתפר וכולן עובדות כדי לצמצם את הפער, והיא לא הכי חזקה רק על המגרש", סיכם קונטה שביום רביעי יתמודד נגד חטאפה בשמינית גמר הליגה האירופית.

שחקני אינטר חוגגים | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי