"מילאן אלופת עידן הקורונה", זלאטן פרגן לעצמו: "אלוהי המשחק"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Marco Luzzani/Getty Images

הרוסונרי צברו נקודות יותר מכל קבוצה אחרת בסרייה A מאז חזרת הכדורגל ביוני וזכו לשבחים, איברהימוביץ' סיפק ציוץ אופייני לקראת המו"מ על הארכת חוזהו

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

מדהים איך שחזרה מילאן מ"פגרת הקורונה". רגע לפני שהמגפה פרצה והליגה הושבתה, הרוסונרי כבר ניהלו מו"מ עם מאמן חדש לעונה הבאה, היה ברור שסטפנו פיולי לא ימשיך והיה ספק גם לגבי מספר מכוכבי הקבוצה וביניהם זלאטן איברהימוביץ' בן ה-38. כמעט חצי שנה אחרי, הקערה התהפכה על פיה.

"מילאן זכתה באליפות של עידן הקורונה", נכתב ב"גאזטה דלו ספורט" לאור העובדה שהקבוצה של פיולי, שבינתיים כבר זכה לאמון מחודש ולחוזה חדש, צברה יותר נקודות מכל קבוצה אחרת ב-12 המשחקים שנערכו בחודש וחצי האחרונים, 30 נקודות מ-36 אפשריות.

מילאן סיימה את העונה עם 0:3 אמש (שבת) על קליארי, שהבטיחו לה את המקום השישי בליגה והיא תשתתף בעונה הבאה במוקדמות הליגה האירופית. ב-12 המשחקים שנערכו מאז החזרה ב-22 ביוני, היא צברה שלוש נקודות יותר מאטאלנטה, חמש יותר מאינטר ומרומא, שבע מנאפולי ו-10 יותר מהאלופה יובנטוס.

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Marco Luzzani/Getty Images

גם זלאטן איברהימוביץ' בן ה-38, שבסוף השבוע כבר דווח שבימים הקרובים הוא ינהל מו"מ עם ראשי המועדון על הארכת חוזהו, רשם עוד תצוגה משכנעת שער עשירי ב-18 משחקי ליגה העונה (וגם החמצת פנדל) והוא האחראי העיקרי לכך שמילאן קפצה מהמקום ה-11 ועד השישי בזמן שלו במועדון.

לאחר המשחק העלה איברהימוביץ' ציוץ אופייני ובו כתב: "אלוהי המשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי