מחזור הסיום באיטליה: גנואה שרדה לאחר 0:3 על ורונה, לצ'ה ירדה לסרייה ב'

שחקני גנואה חוגגים | Jonathan Moscrop/Getty Images

הרוסובלו היו זקוקים לניצחון כדי להבטיח את מקומם בסיירה א' ועשו זאת בענק באצטדיון לואיג'י פראריס. העולה הטרייה שלא הייתה תלויה בעצמה, הפסידה 4:3 לפארמה ותצטרף לספאל ולברשיה

(גודל טקסט)

אחרי שקבוצות הצמרת שיחקו אמש (שבת) הערב המחזור ה-38 ועונת 2019/20 בסרייה א' הושלמה עם מאבקי התחתית כשבמוקד הקרב על הכרטיס האחרון לליגה הראשונה, עליו התמודדו גנואה ולצ'ה. הרוסובלו שהיו תלויים בעצמם השיגו 0:3 על ורונה ושרדה בליגה. העולה החדשה לעומתה שלא הייתה תלויה בעצמה הפסידה 4:3 לפארמה ונשרה לליגת המשנה. במשחקים נוספים, פיורנטינה ניצחה 1:3 את ספאל ואודינזה גברה 0:1 על ססואלו.

גנואה – ורונה 0:3

החבורה של דווידה ניקולה ידעה שניצחון על ורונה והאקס ניקולה יוריץ' ישאיר אותה באופן ודאי בסרייה א' והמארחת לא התבלבלה. כבר בדקה ה-13 אנטוניו סנאבריה העלה את גנואה ליתרון והשלים צמד כעבור תריסר דקות. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה כריסטיאן רומרו כבש את השלישי וגם העובדה שהורחק בשני צהובים בדקה ה-67, לא הרסה את החגיגה של גנואה ששרדה עונה נוספת בליגה.

לצ'ה – פארמה 4:3

העולה החדשה קיוותה לנס כדי לשרוד בליגה, אך ללא קשר לגנואה, לצ'ה הייתה חיבת לנצח וסיימה את הערב בבושת פנים בתום משחק רווי שערים. לצ'ה נקלעה לפיגור כבר בדקה ה-11 לאחר שער ביזארי של פאביו לוצ'וני שדחק לשערו הוא לאחר שהכדור פגע בקורה. בדקה ה-24 ג'אנלוקה קפרארי הכפיל בזכות בעיטה אדירה מחוץ לרחבה.

עוד לפני סיומה של המחצית הראשונה, לצ'ה התעוררה לחיים ואיזנה ל-2:2 הודות לשערים של אנטונין ברק (40) ביאג'ו מקאריילו (45). אולם היתרון חזר לפארמה במחצית השנייה משערים של אנדראס קורנליוס (62) ורוברטו אינגלזה (67) וגם גול מצמק של ג'אנלוקה לפאדולה (69) לא סייע ללצ'ה לשרוד בליגה.

תוצאות נוספות

ספאל – פיורנטינה 3:1

ססואולו – אודינזה 1:0

בולוניה – טורינו 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי