קונטה בדרך החוצה מאינטר, אלגרי ופוצ'טינו מועמדים להחליפו

אנטוניו קונטה. ההרכב יישאר זהה | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

המאמן ייפגש היום עם המועדון וצפוי לעזוב אחרי עונה אחת בלבד. "פיצול בלתי הפיך", נכתב בתמימות בכותרת בארץ המגף לאחר ההתפרצות שלו על ההנהלה. האיש שהוביל את יובה לחמש זכיות רצופות בסקודטו עשוי להגיע

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

ביום שבת ניצחה אינטר 0:2 את אטאלנטה וסיימה את העונה במקום השני, עם 82 נקודות – זהה לרקורד של ז'וזה מוריניו בעונת הטרבל לפני כעשור, אלא שבמועדון ישנה סערה. במקום לשמוח מההישג, אנטוניו קונטה יצא למתקפה נגד ההנהלה ובאיטליה נטען שיש "פיצול בלתי הפיך באינטר". המאמן יעזוב? מאסימיליאנו אלגרי ומאוריסיו פוצ'טינו מועמדים להחליפו.

הדיווחים צברו תאוצה בכל האתרים הגדולים – "הגאזטה דלה ספורט", "סקיי ספורט איטליה", "טוטוספורט" ו"קוריירה דלה ספורט", שם נטען כי הנזק בלתי ניתן לתיקון. לאור שכרו הגבוה של האיטלקי, כ-12 מיליון יורו לעונה, אופצייה של פיטורים לא נראית ריאלית אך בהחלט ייתכן שהצדדים יגיעו להחלטה הדדית לבטל את החוזה.

"עכשיו זה מספיק, הגירושים אפשריים", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט" על המאמן בשער העיתון הבוקר. "הרעיון של הקבוצה הוא להתחיל הכל מחדש". "אינטר נבוכה אחרי ההתפרצות של המאמן שביקש יותר מדי כוח ולכן הדיונים על העתיד נפתחו", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט" שם נטען כי תארח פגישה מכרעת היום (שני).

אנטוניו קונטה יעזוב? | צילום מסך: "גאזטה דלה ספורט"

אלגרי, שמוערך מאוד על ידי המנכ"ל בפה מארוטה שכבר הביא אותו ליובנטוס ב-2014, הוא המועמד המוביל. האיטלקי לא אימן בשנה האחרונה ובנה לעצמו שם בארץ המגף עם חמש אליפויות רצופות במדי הגברת הזקנה ויש לו אחת גם כמאמן מילאן ב-2010-11. גם פוצ'טינו שפוטר מטוטנהאם בחודש נובמבר מועמד. מי שישמח לראות את הארגנטינאי על הקווים הוא כריסטיאן אריקסן שרשם עמו כברת דרך ארוכה בספרס – 255 משחקים יחד בהם כבש 58 שערים ותרם 78 בישולים.

לפי הדיווח דווקא אריקסן הוא אחד ממקורות הבעיה. נטען כי קונטה דרש חיזוק אך הקשר שלא ממש השתלב, לא התאים למערך הטקטי שלו ודי נכפה עליו.

מסימיליאנו אלגרי
מסימיליאנו אלגרי. דרך חדשה באינטר? | AFP

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי