"ללאוטרו יש חוזה והוא מרגיש בסדר גמור באינטר"

סוכנו של החלוץ, קרלוס בטו, במסר מרגיע לאוהדים: "השמועות על מעבר הן בעיקר מצד התקשורת. הוא רוצה לזכות בליגה האירופית עם אינטר". ומה ענה כשנשאל האם המליץ לו לעבור לברצלונה?

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

אינטר של אנטוניו קונטה דילגה בקלילות מעל חטאפה והעפילה לשלב רבע גמר הליגה האירופית שם תפגוש את באייר לברקוזן ביום שני הקרוב (21:50, שידור ישיר בספורט4). במקביל לתקווה לזכות בתואר אירופי ראשון מאז 2010, השאיפה הגדולה של אוהדי אינטר היא שלאוטרו מרטינס יישאר במועדון. כזכור, ג'וזף ברתומיאו, נשיא ברצלונה, פסל את האפשרות שניימאר יצטרף לקבוצה אך בעניינו של הארגנטינאי ציין כי הקבוצה מתכננת לשוחח שוב עם האיטלקים לאחר סיום העונה האירופית. סוכנו, קרלוס בטו, התייחס לעתידו וגרם לאופטימיות בקרב הנראזורי.

"ללאוטרו יש חוזה של שלוש שנים והוא בסדר גמור איפה שהוא", אמר בטו בראיון. "כל הדיבורים על העברתו הם בעיקר מצד התקשורת. למזלו הייתה לו עונה טובה מאוד, הוא רוצה לזכות בליגה האירופית עם אינטר".

סוכנו נשאל האם המליץ ללאוטרו לעזוב לברצלונה בקיץ וענה תשובה שאולי תרגיז את האוהדים: "מעולם לא הייתי צריך לתת לו עצות כאלה ואני לא צריך גם עכשיו. הוא תמיד היה שחקן שלם והתבגר מאוד מכל הבחינות לאורך השנים".

לאוטרו מרטינס ולואיס סוארס. היורש? | Giuseppe Maffia/NurPhoto via Getty Images

החלוץ עצמו יקווה ליכולת שאפיינה אותו לפני נגיף הקורונה. מאז, לאוטרו כבש שלושה שערים בלבד ב-17 הופעות בכל המסגרות, נחלש וספג ביקורות על כך שהוא עסוק בקבוצה הבאה שלו. בסך הכל העונה הרשית החלוץ 19 שערים ובישל עוד שישה ב-46 הופעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי