סוכנו של זלאטן: "מילאן צריכה להתנהל אחרת ברמה הספורטיבית"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | MB Media/Getty Images

איברהימוביץ' עדיין לא סיכם על הארכת חוזה וייעדר מאימוני הפתיחה, מינו ראיולה טען שהמחלוקת אינה כספית: "על ראשי המועדון לקבל החלטות שונות"

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

שבועות ספורים לקראת פתיחת עונת 2020/21 באיטליה, זלאטן איברהימוביץ' עדיין לא הגיע עם מילאן לסיכום על הארכת חוזהו. "הענק השבדי", שיחגוג בעוד כחודשיים את יום הולדתו ה-39, עדיין מנהל מגעים עם הרוסונרי על הישארותו בקבוצה ולא ייטול היום (שני) חלק באימון פתיחת העונה של הקבוצה, אבל האם הוא פוזל ליעד חדש?

לפי "גאזטה דלו ספורט", המחלוקת בין זלאטן איברהימוביץ' למילאן דווקא לא נעוצה בדרישתו הכספיות, אלא בכך שהשבדי טרם השתכנע סופית באשר לציפיות המועדון ותוכניותיו לעונה הקרובה. כידוע, כשזלאטן נחת במילאנו באמצע העונה הקבוצה הייתה בחלק התחתון של טבלת הסרייה A, אך איתו יצאה לרצף ניצחונות – הוא כבש 10 שערים ובישל חמישה ב-18 מחזורים בהם שותף – וסיימה במקום השישי המוביל לליגה האירופית.

סוכנו של איברהימוביץ', מינו ראיולה, אישר את הפרסומים: "כרגע זלאטן לא יצטרף לאימוני מילאן. כסף זו לא הבעיה, אלא שקבוצת אליוט (בעלי המועדון) צריכים לקבל החלטות שונות. הם יודעים לנהל נושאים כלכליים, אבל עליהם ללמוד כיצד להתנהל ברמה הספורטיבית. אני אופטימי, אבל מעבר לכך לא אומר".

זלאטן איברהימוביץ' | Giuseppe Cottini/NurPhoto via Getty Images

לפי הדיווחים, מילאן מוכנה לשלם לאיברהימוביץ' כשישה מיליון יורו לעונה למשך שנתיים, לאחר שתחילה נטען כי היא הציעה לו ארבעה מיליון יורו ואילו הוא דרש שבעה. לפי "סקיי" אין למילאן כרגע מחשבה לנסות לצרף חלוץ אחר, אולם ב"מונדו דפורטיבו" נטען שלוקה יוביץ' מריאל מדריד ואנחל קוריאה מאתלטיקו מדריד סומנו כמחליפים פוטנציאליים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי