זלאטן: "העונה נהיה חייבים לזכות בתארים"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Claudio Villa/Getty Images

החלוץ שהאריך את חוזהו במילאן הבהיר: "תמיד הרגשתי חלק מהמועדון והגעתי להחזיר אותו למקום הראוי לו. היינו מצוינים בחצי השנה האחרונה אך אסור לשכוח שלא זכינו בכלום". וגם: מדוע לא לקח את חולצה מספר 9

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

הליגה האיטלקית תיפתח בעוד קצת פחות משבועיים, ואחת הקבוצות המסקרנות ביותר היא מילאן שסיימה את העונה שעברה מצוין עם 13 משחקים ללא הפסד. מאז הקורונה, היא הקבוצה שהשיגה את מספר הנקודות הגבוה ביותר בסרייה א'. הרוסונרי צפויים להחתים בקרוב את סנדרו טונאלי ומי שכבר האריך את חוזהו הוא הגלאקטיקו האמיתי של הקבוצה – זלאטן איברהימוביץ' בן ה-38. החלוץ השבדי התראיין והבהיר שהמטרה לקראת 2020/21 היא לזכות בתארים.

זלאטן כבש 11 שערים וסיפק עוד חמישה בישולים ב-20 המשחקים אשתקד מאז הצטרף . החלוץ סיפר עד כמה מילאן היא המקום המתאים לו: "תמיד הרגשתי חלק ממילאן, גם כששיחקתי במדי קבוצות אחרות. תמיד התייחסו אליי נהדר מהיום הראשון. כשהגעתי לראשונה למילאן, חייכתי. זה משהו שמעולם לא קרה לי בעבודה. אני מרגיש בבית".

ההערכות היו שהחלוץ יבחר את חולצה מספר 9 אך בחר במספר 11 שליווה אותו בתקופתו הקודמת במועדון אז זכה עם הקבוצה באליפות. "אוהדי מילאן מכירים אותי עם המספר הזה וזו הסיבה שבחרתי ב-11. עם מספר 21 לא הרגשתי שאני איברהימוביץ' של פעם, ואני רוצה להרגיש כמו פעם".

במהלך הפגרה היו לא מעט דיווחים על חילוקי דעות בין החלוץ להנהלת המועדון ושהוא חושש שמילאן לא תחרותית ושאפתנית מספיק. השבדי אמר: "הגעתי לכאן כדי להחזיר את מילאן לרמה שלה, למקום בו היא ראויה להיות. אעשה הכל כדי לעמוד ביעדים שהצבתי לעצמי".

"בחצי השנה האחרונה הראינו שיש לנו מה שנדרש כדי להגיע ליעדים מסוימים, אך אסור לשכוח שלא זכינו בשום דבר. קודם כל המטרה היא לזכות בתואר. העונה אנחנו חייבים לנצח ולזכות בתארים. עלינו להמשיך מהיכן שעצרנו, להאמין קשה ולשחק בגאווה ובביטחון כפי שעשינו. זו זכות ללבוש את החולצה של מילאן. עם האוהדים היינו יכולים להיות חזקים אפילו יותר. אני מקווה שהם יוכלו לסן סירו במהרה"

זלאטן איברהימוביץ' | האתר הרשמי של מילאן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי