זאניולו בדיכאון: "נגמרו לי הברכיים", אמו חשפה ששקל לפרוש

ניקולו זאניולו | Claudio Villa/Getty Images

הכוכב הצעיר של רומא ונבחרת איטליה קרע בפעם השנייה את הצולבת בתוך פחות משנה: "קיבלתי את החלק שלי מהמזל הרע". אמו סיפרה: "הוא אמר 'אני צריך להפסיד לשחק כדורגל, אני חושב שקיללו אותי'"

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

הלב יוצא אל ניקולו זאניולו. אחד הכישורונות האיטלקיים הכי גדולים בשנים האחרונות קרע את הרצועה הצולבת אי שם בחודש ינואר, כאשר שיחק עם רומא מול יובנטוס. הכוכב הצעיר (21) התאושש יחסית מהר וחסר לשחק כבר בחודש יולי, הודות לדחיית העונה בעקבות הקורונה.

לצערו, ביום שני האחרון השחקן שוב קרע את הרצועה הצולבת, הפעם בברך השנייה. הפעם זה קרה במשחק של נבחרת איטליה, שניצחה 0:1 את הולנד במסגרת ליגת האומות.

זאניולו שיתף את התחושות שלו בראיון לתקשורת האיטלקית: "אמרתי לעצמי 'לא! לא שוב'. זה יהיה קשה, אבל אני חושב שזו תהיה חוויה שתעצב אותי. אני כבר סופר לאחור".

ניקולו זאניולו | Claudio Villa/Getty Images

השחקן הוסיף: "לא חשבתי על פרישה, גם לא כשהבנתי שזה שוב אותה הפציעה. אני מכריח את עצמי, למרות שלא תמיד אני מצליח לעצור את המצב הרוח שלי. בואו נגיד שנגמרו לי הברכיים, כבר קיבלתי את החלק שלי מהמזל הרע".

אמו של השחקן, פרנצ'סקה קוסטה, התראיינה אף היא וחשפה כיצד זאניולו הגיב ברגעים הראשונים לאחר שהבין ששוב סובל מהפציעה הקשה הזו. "הוא מרגיש יותר טוב עכשיו, אבל כשהוא ראה אותנו בפעם הראשונה הוא בכה והיה זועם. המילים הראשונות שלו היו 'אני צריך להפסיק כדורגל, אני חושב שקיללו אותי'", סיפרה האם במונולוג כואב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי