מאכזבת: רומא סיימה ב-0:0 נגד ורונה במחזור הפתיחה

לורנצו פלגריני, מיגל ולוסו | Alessandro Sabattini/Getty Images

הקבוצה מבירת איטליה לא הצליחה למצוא את הרשת בפתיחת העונה. פדרו ומחיטריאן פתחו בחוד. פיורנטינה, שהעבירה את העונה הקודמת בתחתית הטבלה, ניצחה 0:1 את טורינו במחזור הפתיחה.

(גודל טקסט)

עונה חדשה יצאה לדרך הערב (שבת) בסרייה A, כאשר פיורנטינה רשמה פתיחה מוצלחת וניצחה בביתה את טורינו. בנוסף, רומא אכזבה מאוד וסיימה ב-0:0 נגד ורונה. מחר יעלו לכר הדשא האלופה ומחזיקת הגביע, יובנטוס ונאפולי.

ורונה – רומא 0:0

למרות ציפיות רבות, הקבוצה של פאולו פונסקה אכזבה הרבה מאוד אוהדים. עם חוד התקפי של פדרו, שערך בכורה באיטליה, בתוספת הנריק מחיטריאן ולורנצו פלגריני, אפשר לצפות שהג'אלורוסי לפחות ימצאו את הרשת של ורונה צנועה, אך לא כך היום הדברים. הקבוצה מבירת איטליה יזמה הרבה מאוד מצבי הבקעה, אך פעם אחר פעם נכשלה מול השער של מרקו סילבסטרי ויצאה מהמחזור הראשון רק עם נקודה.

פדרו | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

פיורנטינה – טורינו 0:1

אחרי שהעבירו את רוב העונה שעברה בתחתית הטבלה, הוויולה בוודאי שמחים לרשום ניצחון בכורה בליגה כבר במחזור הראשון. האורחת, שנכנעה לפיורנטינה גם במפגש בין השתיים לפני חודשיים בדיוק, המשיכה לדשדש בדיוק כפי שעשתה בסיום העונה הקודמת, אז סיימה ללא ניצחון בחמשת המחזורים האחרונים. גאטנו קסטרובילי כבש את שער הניצחון של המארחת בדקה ה-78, כשניצל מסירת רוחב טובה של פדריקו קייזה מצד ימין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי