פדרו הוצג: "המטרה היא ליצור ברומא מנטליות של קבוצה מנצחת"

פדרו | MB Media / Contributor

הספרדי, שהחל את העונה עם הפסד טכני לוורונה, דיבר לראשונה: "השאיפה המינימלית היא חזרה לליגת האלופות והצגת הכדורגל שאפיין את המועדון בעבר". בראשון ב-21:45: משחק בית מול יובנטוס

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

אחרי שמונה שנים בברצלונה, חמש בצ'לסי וזכייה בכל תואר אפשרי, פדרו פתח את הפרק שלו ברומא עם הפסד טכני של 3:0 לוורונה במחזור פתיחת הסרייה א'. על כר הדשא המשחק אמנם הסתיים ב-0:0, אך הקבוצה מהבירה נענשה לאחר ששיתפה שחקן באופן לא חוקי והחלה את העונה ברגל שמאל. הבוקר, יומיים לפני שרומא תארח את יובנטוס (ראשון ב-21:45), שחקן ההתקפה הספרדי הוצג בפני התקשורת המקומית, השיב לשאלות העיתונאים והבהיר: "המטרה היא ליצור פה מנטליות של קבוצה מנצחת".

כשנשאל על סגנון המשחק של המאמן פאולו פונסקה, פדרו השיב: "בשיטה הזו, התפקיד המועדף עליי הוא מתחת לחלוץ. יש לנו מספר שחקנים בקבוצה שיכולים לעשות את זה בצורה טובה. אני יכול לשחק גם בשני האגפים ובכל מקום שהמאמן יבקש ממני. אני כאן כדי לעזור לרומא ככל שאוכל. אנחנו קבוצה טובה עם שחקנים צעירים ומוכשרים, אך ישנם גם חבר'ה בעלי ניסיון שיכלים לאזן את הקבוצה".

על השאיפות אמר פדרו, שכאמור זכה בכל תואר אפשרי בקריירה העשירה שלו: "להשיג את היעדים שהצבנו לעצמנו. למשל, להחזיר את רומא לליגת האלופות ולהציג את רמת הכדורגל שהייתה כאן במועדון לפני כמה שנים. מבחינה אישית, יש לי המוון מוטיבציה להצליח. אני רעב לנצח וסבור שהמטרה המינימלית היא הגעה לליגת האלופות. קצת מוקדם להעריך, אבל אני חושב שיש לנו קבוצה מספיק טובה בשביל לעשות את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי