מטורף: אינטר השלימה שני מהפכים וניצחה 3:4 את פיורנטינה

שחקני אינטר חוגגים | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

הנראזורי כבר היו בדרך להפסד במשחקם הראשון העונה, אך מרטינס, לוקאקו, דאמברוסיו ושער עצמי של קסאריני השאירו את הנקודות בסן סירו. ריברי מנגד כיכב עם שני בישולים. וגם: ניצחונות לאטאלנטה ולאציו

(גודל טקסט)

המחזור השני באיטליה יצא היום לדרך (שבת) כאשר עדיין חלק נכבד מהקבוצות עדיין לא פתחו רשמית את עונת 2020/21. אחת כזאת היא אטאלנטה שהמשיכה את הכושר מהעונה שעברה עם ניצחון 2:4 מרשים טורינו. מאוחר יותר לאציו של סימונה אינזאגי ניצחה 0:2 את קליארי בעוד אחיו הבכור פיפו השיג שלוש נקודות מרשימות לא פחות עם 2:3 על סמפדוריה. הערב ננעל עם אחד המשחקים הכי משוגעים בשנים האחרונות שהסתיים ב-3:4 ענק לאינטר על פיורנטינה.

אינטר – פיורנטינה 3:4

אנטוניו קונטה המשיך לעוד עונה בנראזורי על מנת להשיב את התואר לעיר האופנה לראשונה מזה עשור והפעם אין למאמן תירוצים, הוא קיבל מספר שחקני רכש משמעותיים בדמותם של אשרף חכימי, ארתורו וידאל ואלכסנדר קולארוב כדי להילחם מול יובנטוס על הסקודטו. הערב עם הרבה אופי הוכיחה שהיא יכולה להתגבר כמעט על כל מכשול עם שני מהפכים חסרי תקדים.

הפתיחה הייתה שייכת לאורחת. כבר בדקה השלישית כריסטיאן קואמה, ששיחק בעבר במחלקת הנוער של אינטר, העלה הסגולים יתרון מוקדם לאחר בישול של אחד הסמלים של היריבה השנואה מילאן בשנים האחרונות, ג'אקומו בונבנטורה. אינטר מצאה את השוויון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה מרגלי לאוטרו מרטינס שהכניע את ברתלומיאיי דרגובסקי עם בעיטה מושלמת מחוץ לרחבה.

שחקני פיורנטינה | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

המהפך של אינטר הושלם במחצית השנייה – בדקה ה-52 מרטינס נכנס לצד שמאל והעביר רוחב, אליו הגיע דווקא לפדריקו צ'קריני, שדחק לשערו הוא. אך דווקא אחרי שנראה שהמארחת בדרך לניצחון במשחקה הראשון העונה פיורנטינה הגיבה במהפך משלה. חמש דקות לאחר שנקלעה לפיגור פרנק ריברי חדר לרחבה ומצא את גייטאנו קסטרווילי שכבש את השוויון ברגל שמאל, בדקה ה-63 פדריקו קייזה כבש את השלישי אחרי בישול של ריברי שאחראי כמעט בעצמו למהפך הנוסף. הצרפתי העביר כדור שטוח לאורך חצי מגרש שחדר את קו ההגנה, לחלוץ האיטלקי נותר רק להקפיץ בנגיעה מעל סמיר הנדנוביץ'.

האם חשבתם שזה גמור? מה פתאום. בדקה ה-88 חכימי שעלה מהספסל מצא את לוקאקו שנכנס לעומק ודחק מחמישה מטרים וכעבור דקה בלבד, אלכסיס סאנצ'ס, שעלה גם הוא מהספסל הרים כדור גובה, דנילו דאמברוסיו תפס את התקן של הגיבור המפתיע של הערב והביא לנראזורי שלוש נקודות יקרות במיוחד, כאשר התרומם מעל כולם ונגח את שער הניצחון.

רומלו לוקאקו | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

טורינו – אטאלנטה 4:2

החבורה של ג'יאן פיירו גספריני שהביסה את טורינו 0:7 בפעם האחרונה שנפגשו, הפעם הסתפקו בארבעה שערים "בלבד". למרות זאת זה לא הלך כל כך בקלות, בעקבות שער מוקדם של אנדראה בלוטי בדקה ה-11, אטאלנטה הגיבה תוך פחות משתי דקות עם בעיטה מושלמת מחוץ לרחבה של פאפו גומס.

הקוסם הארגנטינאי המשיך להיות האיש המרכזי של אטאלנטה עם שני בישולים נפלאים ללואיס מוריאל (21) ולהנס הטבואר (42) שהעלו את האורחת ל-1:3. בלוטי הספיק לצמק ולהשלים צמד בנגיחה שתי דקות לפני תום המחצית, אך מרטין דה רון סגר עניין בדקה ה-54 עם בעיטה שטוחה ממרכז הרחבה.

מרטין דה רון | Giuseppe Cottini/NurPhoto via Getty Images

קליארי – לאציו 2:0

החבורה של סימונה אינזאגי אמנם סיימה את העונה הקודמת עם מקום בליגת האלופות, אך עדיין ישנה אכזבה לאחר שנחשבה לקבוצה החמה באיטליה לפני פרוץ הקורונה ונחשבה כאחת המועמדות לזכות באליפות. הערב פתחה גם היא את העונה רק במחזור השני ובדומה לאטלאנטה פתחה אותו עם ניצחון בבירת סרדיניה.

 התכולים עלו ליתרון מהיר בדקה הרביעית – אדם מארושיץ' המונטנגרי נכנס לרחבה בדריבל נפלא ומצא את מנואל לצארי שדייק מקרוב. מארושיץ' המשיך להיות האיש הדומיננטי של לאציו שהפעם נכנס לאגף שמאל ובמהלך דומה סידר מצב הבקעה נוח למחזיק נעל הזהב הטרי צ'ירו אימובילה שרשם את הראשון שלו בעונה הנוכחית.

תוצאה נוספת

סמפדוריה – בנוונטו 3:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי