גאספריני לקראת לאציו: "רק יובנטוס ואינטר יכולות לדבר על אליפות"

ג'יאן פיירו גאספריני | Marco Luzzani/Getty Images

אטאלנטה תתארח ברביעי בבירת איטליה, מאמנה הנמיך ציפיות: "הדבר החשוב ביותר הוא שהרעיונות שלנו נותרו זהים". אינטר תתארח אצל בנבנטו, קונטה: "התרשמתי מאוד מהניצחון שלהם נגד סמפדוריה. פיפו מכור לכדורגל"

(גודל טקסט)

המחזור הראשון של עונת 2020/21 בסרייה A יושלם מחר (רביעי) עם שלושה משחקים, כאשר במוקד לאציו תארח את אטאלנטה למפגש מסקרן. בנוסף, אינטר תתארח אצל העולה החדשה בנבנטו. במשחק הנוסף: אודינזה נגד ספציה (19:00).

לאציו – אטאלנטה (21:45)

כחודש וחצי בלבד חלף מאז שאטאלנטה הפסידה לפריז סן ז'רמן ברבע גמר ליגת האלופות, אך בימים אלו הקבוצה מברגאמו כבר נמצאת בעיצומה של עונה חדשה, ומחר היא כבר תעמוד בפני מבחן לא פשוט כשתשחק אצל לאציו, יריבה ישירה למקומות בצמרת הטבלה.

לפני ההתמודדות באצטדיון האולימפיקו, המאמם ג'יאן פיירו גאספריני הבהיר: "אליפות? רק יובנטוס ואינטר יכולות לדבר על זה. אולי גם נאפולי. אנחנו ננסה לעשות את המיטב מצידנו, אבל הדבר הכי חשוב הוא שהרעיונות שלנו נשארו זהים".

שחקני אטאלנטה | Michael Regan – UEFA/UEFA via Getty Images

שני הצדדים שישחקו מחר ברומא נפגשו לאחרונה בחודש יוני, אז אטאלנטה ניצחה 2:3 בתום מותחן. גאספריני הוסיף: "בגלל כל מה שהקבוצות עשו בשנים האחרונות, זה משחק מרגש מחר. זה שווה בדיוק כמו משחק בסוף העונה. אנחנו צריכים לעשות הכל כדי לעצור את ההתקפה של לאציו".

בדיוק כמו יריבתה מחר, לאציו ניצחה במשחקה הראשון של העונה. המאמן סימונה אינזאגי צפה בשחקנים שלו מנצחים בקלות את קליארי, כאשר החלוץ המצטיין שלו צ'ירו אימובילה, שזכה בנעל הזהב של אירופה כזכור, כבש במשחק ופתח את עונת הכיבושים שלו.

"מכירים היטב את האיכויות של אטאלנטה" סיפר אינזאגי לקראת המשחק. "במשך השנים האחרונות, המשחקים נגדה תמיד היו אינטנסביים מאוד. אנחנו מבינים מהו גודל האתגר שלנו מחר. כרגע, המועדון מנסה להמשיך ולהתחזק. מאמין שעד החזרה מפגרת הנבחרות הקרובה הסגל לעונה יהיה סגור".

סימונה אינזאגי | Marco Rosi – SS Lazio/Getty Images

בנבנטו – אינטר (19:00)

"אני צופה משחק קשה מאוד, בכל אספקט על המגרש" כך אמר אנטוניו קונטה בפתיחת מסיבת העיתונאים לקראת משחק החוץ של אינטר אצל בנבנטוה של פיפו אינזאגי. "התרשמתי מאוד מהניצחון שלה נגד סמפדוריה במשחק הראשון, ובאופן אישי, אני מאושר בשביל פיפו. יש לקבוצה מאמן מוכשר מאוד, בעל התמכרות קשה לכדורגל, בדיוק כמוני".

למשחק מחר במחוז קמפאניה, הנראזורי צפויים לפתוח עם החוד המוכר של לאוטרו מרטינס ורומלו לוקאקו, צמד שכמעט מבטיח שערים. מי שעשוי לרשום בכורה בהרכב של הכחולים-שחורים הוא המגן אשרף חאכימי, שכבר הספיק לבשל במדי קבוצתו החדשה. סטפן דה פריי סיים לרצות הרחקה ועתיד לעלות בחלק האחורי. מילאן שקריניאר, שעשוי לעבור בקרוב לטוטנהאם, לא צפוי לשחק.

לאוטרו מרטינס, רומלו לוקאקו
לאוטרו מרטינס, רומלו לוקאקו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי