2:5 אדיר לאינטר על בנבנטו, 1:4 לאטאלנטה על לאציו

שחקני אינטר חוגגים | Francesco Pecoraro/Getty Images

לוקאקו כבש תוך 28 שניות מהפתיחה, בדרך לצמד ראשון העונה בליגה. חכימי חגג שער בכורה בנראזורי, גליארדיני ומרטינס הוסיפו. הקבוצה האדירה מברגאמו הביסה את הנשרים, צמד לפאפו גומס

(גודל טקסט)

המחזור הראשון של עונת 2020/21 בסרייה A יושלם הערב (רביעי) עם שלושה משחקים, כאשר במוקד אטאלנטה האדירה הביסה 1:4 את לאציו. עוד לפני כן, אינטר ניצחה 2:5 נפלא את העולה החדשה בנבנטו. ספציה ניצחה 0:2 את אודינזה במשחק הנוסף.

בנבנטו – אינטר 5:2

עוד לפני שריקת הפתיחה באצטדיון "צ'ירו ויגוריטו" שבדרום איטליה, יחסי הכוחות בין הקבוצות היו ברורים. לנראזורי, שניצלו היטב את חלון ההעברות הנוכחי, לא לקח הרבה זמן כדי לשבור את ההגנה שהעמיד המאמן "פיפו" אינזאגי עם בנבנטו שלו, ולמעשה תוך 28 שניות בלבד אשרף חכימי כבר בישל לרומלו לוקאקו את שערו הראשון במשחק.

שחקניו של אנטוניו קונטה המשיכו לשלוט במשחק גם לאחר השער שכבשו, ובדקה ה-25 רוברטו גליארדיני הכפיל את היתרון עם שער נפלא משלו. שלוש דקות בלבד חלפו, וגליארדיני הפעם נכנס לנעלי המבשל כשמצא את לוקאקו פנוי לגמרי במרכז הרחבה, הבלגי גלגל לרשת ללא בעיות והשלים צמד.

אשרף חכימי | Claudio Villa – Inter/Inter via Getty Images

עוד במחצית הראשונה, המארחת הצליחה לצמק עם שער של ג'יאנלוקה קפרארי אחרי טעות של סמיר הנדנוביץ', אבל בדקה ה-42 חכימי התגנב לרחבה וכבש שער בכורה באינטר. לאוטרו מרטינס, שעלה מהספסל, הצטרף לרשימת הכובשים בדקה ה-72 לאחר שסובב לרשת את שערו השני העונה. את המשחק חתם קפרארי, שצימק בפעם השנייה בהתמודדות בדקה ה-76.

לאציו – אטאלנטה 4:1

בעונה שעברה הייתה זו אטאלנטה שקטעה ללאציו רצף היסטורי של 21 מחזורים ללא הפסד. ובכן, גם בעונה הזו, הקבוצה האדירה מברגאמו אחראית להפסד הבכורה של ה"נשרים". רובין גוסנס ניצל כיסוי רע של הגנת המארחת בכדור גובה וכבש את הראשון בדקה ה-10. 22 דקות מאוחר יותר, הוא בישל להאנס הטבואר את השני של הכחולים-שחורים בהגבהה מדויקת מאגף שמאל, אותה המשיך ההולנדי בבעיטת יעף עוצמתית אל הרשת. בדקה ה-41 פאפו גומס ניצל הרחקה של פטריק גבארון היישר לרגליו, והבקיע את ה-0:3. פליפה קאידו צימק לטובת לאציו בדקה ה-58, כשהגיע ראשון להגבהה של סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' וכבש מקרוב. גומס השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק עם בעיטה אדירה ברגל שמאל לחיבורים בדקה ה-61.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי