ניצחון ראשון לרומא העונה, פדרו כבש שער בכורה

שחקני רומא חוגגים | Alessandro Sabattini/Getty Images

לאחר שלושה מחזורים, הג'לארוסי הגיעו רשמית לעונת 2020/21 עם 0:1 קטן על אודינזה, הספרדי כבש שער נפלא ממרחק. כמו נגד ספציה, ססואולו התפוצצה עם 1:4 נהדר, הפעם על חשבונה של קרוטונה

(גודל טקסט)

המחזור השלישי בליגה האיטלקית נמשך היום (שבת) ובמשחק המוקדם קיבלנו חגיגת שערים של ססואולו, שניצחה באופן מוחץ מחזור שני ברציפות ושמרה על מאזן נקי מהפסדים. לאחר מכן, רומא רשמה את ניצחונה הראשון לעונה עם 0:1 על אודינזה.

אודינזה – רומא 1:0

אחרי הפסד מביך לוורנה ותיקו נגד יובנטוס, רומא הגיע רשמית לעונת 2020/21 הערב באצטדיון דאצ'יה של אודינזה, ביחד פדרו רודריגס שהגיע בחלון ההעברות הנוכחי עם הרבה מאוד ציפיות. הספרדי פתח בחלק הקדמי של פאולו פונסקה, ביחד עם אדין דז'קו והנריק מחיטריאן, ובידיעה שהרבה מאוד לחץ יופעל עליהם אם שוב הם לא יצליחו לנצח.

אודינזה מצידה הפסידה בכל המשחקים מתחילת העונה, וגם הערב היא יצאה בידיים ריקות. לאחר מחצית ראשונה מאופסת בין הקבוצות, פדרו קיבל בדקה ה-55 הזדמנות לכבוש שער בכורה בליגה האיטלקית, הוא התקדם מספר מטרים ושלח בעיטה אדירה שפגשה רק את הרשת, ממרחק של כ-22 מטרים. המהלך הגדול של הקיצוני הספיק בשביל רומא לנצח ולחגוג ניצחון ראשון לעונה.

פדרו רודריגס | Alessandro Sabattini/Getty Images

ססואולו – קרוטונה 1:4

הפרויקט בהדרכתו של רוברטו דה זרבי הוא ללא ספק אחד המסקרנים בכדורגל האיטלקי ובפתיחת העונה הזו, הוא גם עובד נהדר. הירוקים-שחורים שחזרו את התוצאה שהשיגו נגד ספציה במחזור הקודם והעלו את מאזנם לשבע נקודות, בעוד עבור העולה החדשה זה היה הפסד שלישי בשלושה מחזורים, שבהם ספגה 10 שערים. דומניקו ברארדי הבקיע את הראשון בדקה ה-19, סימי איזן זמנית בזכות פנדל מוצלח בתחילת המחצית השנייה, אך בדקה ה-58 פרנצ'סקו קאפוטו קבע 1:2, גם הוא בבעיטת עונשין מ-11 מטר.

חמש דקות לסיום, קאפוטו ניצל בישול של ברארדי כדי להגדיל את היתרון ובתוספת הזמן, מנואל לוקאטלי השלים את החגיגה כשהבקיע את השער הרביעי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי