"אלוהים מגיע אליכם": זלאטן איברהימוביץ' החלים מהקורונה

זלאטן איברהימוביץ' | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

החלוץ השבדי הודיע בדרך אופיינית על סיום תקופת ההסגר ("משרד הבריאות תיזהר, כי אני יכול לצאת"), לאחר ששתי הבדיקות האחרונות שלו חזרו בתוצאה שלילית. עשוי לפתוח בהרכב של מילאן בדרבי מול אינטר

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

כאשר זלאטן איברהימוביץ' נדבק בנגיף הקורונה, לפני כשבועיים לאף לא היה ספק שיחלים ממנו כמו גדול ואף השבדי התבדח כהרגלנו כאשר צייץ: "אין לי סימפטומים או משהו כזה. לקורונה יש אומץ לאתגר אותי, רעיון רע". היום (שישי) אישר השבדי בן ה-39 כי הבדיקה שלו חזרה עם תוצאה שלילית ושוב עשה זאת דרך ציוץ אופייני.

"משרד הבריאות תיזהר, כי הסגר הסתיים ואני יכול לצאת", צייץ איברהיבומיץ' בשעות הצהריים והוסיף: "אלוהים מגיע אליכם". אחריו גם מילאן הודיעה באופן רשמי כי שתי הבדיקות האחרונות של החלוץ חזרו עם תוצאה שלילית ובאישור מול משרד הבריאות האיטלקי, הוא יוכל לחזור לאימונים.

בינתיים, מילאן הצליחה להסתדר גם בשלושת המשחקים בהם לא שותף עם ניצחונות על על ריו אבה בפלייאוף הליגה האירופית ובליגה האיטלקית מול קרוטונה וספציה – דבר שהפך את הרוסונרי לקבוצה היחידה פרט לאטלאנטה ששומרת על מאזן מושלם בסרייה א'. ביום שבת הקרוב, זלאטן עתיד לפגוש בדרבי החם של מילאנו את האקסית אינטר, מולה כבש ובישל במשחק האחרון ביניהם שנגמר ב-2:4 למילאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי